neděle 4. srpna 2019

NUMIS MED UREA noční krém s ureou a kyselinou hyaluronovu

Ahoj, dnes bych vám ráda představila další přírodní produkt, který seženete na eshopu Liftea.
V rámci spolupráce jsem si vybrala noční krém od značky numis med.

Já osobně moc krémy nepoužívám, nemám ráda pocit mastné pleti. Ale vím, že pokud se začneme o pleť pořádně starat již v mládí, tak nám to ve stáří vrátí.

Proto jsem si vybrala krém, který obsahuje 5% ureu a kyselinu hyaluronovou. A co je pro mě hlavní, je to noční krém, což je pro mě obrovské plus, protože si raději napatlám pořádně hydratačním krémem pleť na noc a ne ráno, protože jak jsem říkala, nemám ráda ten film, co krém způsobuje.
Urea a kyselina hyaluronová je super duo, které skvěle pleť hydratuje a zároveň zabraňuje jejímu stárnutí.

Co se týče balení krému, moc se mi líbí dávkovač, stačí jedno zmáčknutí a máte akorát odměřenou dávku na obličej.

Konzistence krému je asi jako klasický krém, možná to trochu vidíte i z fotky.


V popisu krému je psáno, že je určen pro extrémně suchou pleť, s čímž úplně nesouhlasím. Myslím si, že krém můžete používat pro jakýkoli typ pleti, jelikož i mastná pleť potřebuje být hydratována.

Teď už ale k samotnému pocitu po nanesení krému. Po vstřebání krému je na pleti cítit lehký film, ale pleť je hebká a vypnutá. Již po prvním nanesení cítíte jak je pleť hydratována.

Já osobně krém používám denně již několik týdnů, pleť mám smíšenou a konečně jsem díky tomuto krému přestala mít suchá olupující se místa na obličeji.

Co se týče stárnutí pleti, to vám budu moci říct asi až za několik let, jestli mi péče o pleť v mládí k něčemu byla a nebo ne. 

Když bych to shrnula, jsem s tímto krémem moc spokojená a budu ho používat nadále. Jediné, co mi na něm trochu vadí je vůně/zápach, nevím, jak to úplně popsat, ale jak krém není nijak navoněný, něco mi tam nesedí. Ale brzy po rozetření krému nic necítím, takže se to dá vydržet.

Děkuji za přečtení článku a budu ráda, když mi dáte vědět, jestli jste něco z eshopu Liftea zkusili.

0 komentářů:

Okomentovat