sobota 31. srpna 2019

MARTIDERM PROTEO HYDRA PLUS Ampule s 5% Vitamínem C pro normální a smíšenou pleť + UV


Ahoj, 
dnes bych vám ráda zrecenzovala další produkt z eshopu Liftea.
Tentokrát se jedná o ampule s přírodním sérem na pleť od značky Martiderm.




Jedná se tedy o ampule, které obsahují vitamin C, proteoglykany a UV filtry. Vitamin C napomáhá tvorbě kolagenu a má i depigmentační účinek. Proteoglykany jsou látky, které hydratují a rozjasňují pokožku.
Toto sérum je určené pro normální a smíšenou pleť.

V balení najdete 10 skleněných ampulí (každá je na 2 použití).
Já jsem takovéhle ampule používala poprvé a nejdříve jsem vůbec nevěděla, jak s nimi zacházet, ale je to naprosto jednoduché.

Vezmete jednu ampuli, zasunete ji do šedého nástavce a zatlačíte. Tím se odřízne vršek ampulky a vy na ni poté jen nasadíte průhledné "víčko"/"dávkovač" a můžete začít sérum používat.
Po použití poloviny séra, stačí jen ampulku postavit do černého stojánku a druhou polovinu můžete použít další den.


Tak teď ještě něco k tomu, jak jsem byla s produktem spokojená.
Jako první mě překvapila konzistence séra, čekala jsem spíše nějaký olejový krém, ale byla jsem mile překvapená, že je konzistence čistě krémová, až spíše tekutá a naštěstí vůbec ne mastná.

Sérum se nanáší na obličej, krk a dekolt. A stačí ho nanést opravdu trošku a jemně vmasírovat do pokožky.
Po úplném vstřebání zůstává pleť krásně jemná, bez jakéhokoli filmu, za což jsem opravdu ráda.
Ihned po prvním použití cítíte, jak je vaše pleť svěží a rozzářená.
Vypotřebovala jsem již celé balení a je opravdu znát, jak je pleť hydratovaná, hebká a "měkká" na dotek. Myslím si, že není třeba sérum používat každý den, ale třeba 3x týdně by mělo být dostačující (já jsem to také tak dělala) a ve dny, kdy jsem sérum nepoužívala, mazala jsem si pleť pouze krémem.


Když bych to shrnula, tak jsem s tímto produktem opravdu spokojená, zatím je ze všech přírodních produktů, co jsem vyzkoušela, mým nejoblíbenějším.

0 komentářů:

Okomentovat