neděle 25. srpna 2019

ALEPEO - přírodní šampon a kondicionér Nigella Sativa

Ahoj,

v dnešním článku bych vám ráda představila přírodní šampon a kondicionér od značky Nigella Sativa, které můžete zakoupit na českém eshopu Liftea

Byla jsem trochu skeptická co se týče přírodních produktů na vlasy, protože jsem si myslela, že neudělají takové ty krásné hebké vlasy, plné objemu.

První, co mě u šamponu zarazilo, byla konzistence, šampon je tekutý skoro jako voda a vzhledem k tomu, že je balení s pumpičkou, opravdu se to špatně používá. Já jsem se na balení s pumpičkou ohromně těšila, ale bohužel jsem zklamaná.
Po zmáčknutí pumpičky šampon vyletí skoro všude, jen ne do ruky, takže já šampon mačkám přímo nad hlavou, protože jinak bych polovinu vylila. Možná to trochu uvidíte i na fotce.

Co se ale týče vůně, tak ta je moc příjemná a není vlezlá. Šampon pění tak průměrně, pro mě by mohl pěnit klidně více (když šampon hodně pění, přijde mi, že ho dostanu lépe po celé hlavě, ale to je jen můj vnitřní pocit). Myslím si, že šampon vlasy umyje dobře, ale nezůstávají hebké - myslela jsem si, že by to mohl zastat kondicionér, tak se pojďme podívat i na něj.



Kondicionér je už mnohem hustější než šampon a lépe se s ním pracuje, tuto hustější konzistenci poznáte už podle fotky.
 
Nevím, jestli se po nanesení musí nechávat chvíli působit, ale já jsem tak zvyklá, tudíž jsem nechala i tento. Ale bohužel mě trochu zklamal, vlasy jsou sice celkem hebké, nicméně zacuchané. 
Já mám vlasy dlouhé, husté a hodně se cuchající, tudíž mytí vlasů bez kondicionéru u mě neexistuje. A bohužel tento kondicionér mi vůbec nepomohl ke snadnějšímu rozčesávání, ani po uschnutí vlasů. Tudíž jsem před česáním musela použít sprej na snadné rozčesávání vlasů od nejmenované značky, který mě zachránil od toho, abych si nevytrhala polovinu všech vlasů.

Když bych to tedy shrnula, jsem moc ráda, že jsem si tyto produkty vyzkoušela, určitě je vypotřebuji, ale znovu si je už bohužel nekoupím, což mě celkem mrzí. Ale zkusím zapracovat na kvalitě mých vlasů a třeba časem tuto kosmetiku zkusím znovu.

Budu ráda, když mi dáte vědět, jaké přírodní šampony a kondicionéry máte rádi vy.

0 komentářů:

Okomentovat