středa 3. července 2019

Tip na nízkosacharidovou mňamku


Ahoj, dnes jsem si pro vás připravila článek s tipem na nízkosacharidovou slanou pochutinu.
Jak už asi většina z vás ví, stravuji se nízkosacharidově (neboli low carb) a vždy jsem šťastná, když na internetu naleznu nějakou pochutinu, kterou si mohu vzít do kabelky, kdyby na mě náhodou přišel hlad.

Aktuálně jsem, díky spolupráci se značkou Liftea, narazila na jejich stránkách na pufovaný sýr od značky HRUMM HRUMM, který tam najdete v několika příchutích za cenu 45Kč. 
Já jsem si vybrala příchuť sladké chilli a smetana s jarní cibulkou.
Zde přidávám složení a tabulku hodnot. Osobně si myslím, že složení není vůbec špatné, jelikož tam není přidávána spousta hloupostí.

Balíček sýra je celkem malý, když jsem ho viděla, tak jsem si říkala, že sním obě balení "na posezení", ale nakonec to dopadlo tak, že jsem ani jedno celé balení najednou nesnědla, protože to bylo opravdu velmi syté, takže svačina na cesty úplně skvělá.

Když jsem balení rozbalila docela jsem se lekla podivně vypadajícího sýra, vypadal totiž skoro jako montážní pěna. Když jsem ale ochutnala, byla to pecka, sýr krásně křupe a opravdu chutná jako sýr. 

Co mě ale mrzí je to, že příchuť je vždy jen na povrchu, očekávala jsem, že bude i zamíchaná v sýru. Takže je dle mého názoru taková méně výrazná.

Když bych to shrnula, tak ač je cena trochu vyšší, určitě jednou za čas doporučuji.
+ chuť
+ složení
+ zasytí 

- cena
- příchuť jen na povrchu

0 komentářů:

Okomentovat