sobota 18. května 2019

Recenze: Oriflame paletka na obočí The ONE


Ahoj, dnes jsem si pro vás připravila recenzi na paletku na obočí od značky Oriflame. 
Paletku seženete ZDE a aktuálně je v akci za krásných 179 Kč.


Paletka má menší cestovní balení se zrcátkem, což je skvělé i na domácí líčení a skládá se ze dvou stínů (pro světlé i tmavší obočí, případně se dá stíny obočí i vystínovat) a v paletce najdete i vosk na zafixování obočí.


Z boku paletky se dá vysunout takový malý šuplíček, kde najdete dva štětečky jeden na stíny a druhý na vosk. Oba jsou ale dost miniaturní, takže se hodí maximálně na to cestování. Pro domácí použití mi nepřijdou zrovna vhodné, dost špatně se drží, proto já používám svůj klasicky velký štětec.


Co se týče samotných stínů, tak mají skvělou pigmentaci a skoro vůbec nepráší, takže se příjemně nanáší a nemáte prach ze stínů všude okolo.
Já osobně používám tmavší stín, jelikož mám tmavě hnědé vlasy a myslím si, že tato barva je pro tmavší vlasy úplně ideální.
Chtěla jsem zkusit použít oba stíny, abych obočí trochu vystínovala, ale ten světlejší je na mě bohužel moc světlý a vzhledem k tomu, že mi obočí moc neroste, tak to vypadalo docela zvláštně, ale to samozřejmě paletce nezazlévám, to je jen můj problém :D
Po nanesení stínů můžete použít pro zafixování obočí vosk. Myslím si, že je to super nápad, že nemusíte mít další produkt na obočí zvlášť. Obočí skvěle zafixuje a učeše neposedné chloupky. 

Nevím, jestli vosk výdrž prodlužuje nebo ne, jelikož i samotné stíny bez použití vosku vydrží celý den a nerozmazávají se, to samé i s voskem, nicméně déle než 14 hodin jsem na sobě stíny neměla, ale celých 14 hodin obočí vypadá jako čerstvě nalíčené. A ani když se zpotíte se obočí nemaže, pokud si ho tedy vyloženě neprožmouláte nebo jak bych to nazvala, ale určitě mě chápete.
Když bych to shrnula, tak za mě je tento produkt vzhledem k ceně úplně skvělý.
+ cena
+ odstíny stínů
+ zrcátko
+ vosk v balení
+ výdrž
+ kvalita stínů
malé štětečky 

Moc děkuji za přečtení článku a budu moc ráda, když mi napíšete, jaké produkty na obočí používáte rádi vy.

5 komentářů:

  1. Jůů, ten šuplíček je roztomilý :)) Já používám obyčejnou tužku od Essence :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tužku od essence jsem také zkoušela, ale přišlo mi, že se rychle spotřebovává, pak jsem zkoušela stíny od essence a ty jsou asi srovnatelné s těmito :)

      Vymazat
  2. Tohle vypadá dobře :) Já nedávno koupila gel na obočí od Oriflame a zatím jsem ho ještě neotestovala. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji vyzkoušet tu paletku :) a budu ráda, když mi dáš vědět, jak jsi s gelem na obočí spokojená, kdyžtak bych taky vyzkoušela

      Vymazat
  3. Znám, ale nikdy jsem jí nezkoušela a ani mě neláká..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat