pátek 24. května 2019

NYX control freak eyebrow gel

Ahoj,

dnes pro vás mám recenzi na gel na obočí od značky NYX, který seženete zhruba za 179Kč, skoro na každém eshopu s kosmetikou.

Já osobně gely na obočí používám většinou jen v létě, kdy se více potíme a může se stát, že se nám začne obočí roztékat a tento gel by tomu měl zabránit.



Kartáček má klasický jako řasenka a myslím si, že takové jsou i nejlepší.
Čeho jsem se ale již při otevření lekla je to, že mi přijde, že balení obsahuje opravdu málo gelu.
Už při vytažení kartáčku z obalu je kartáček skoro suchý a jen špička je taková mokřejší, tudíž se asi gel hodně rychle vypotřebuje.

Ale jinak se gel skvěle nanáší a i rychle zasychá. Kartáček obočí krásně pročeše a urovná neposedné chloupky.

Co se týče toho, jestli gel prodlouží výdrž stínů na obočí - tak ano, když se trochu zpotíte a sáhnete si na obočí, když nemáte gel, tak alespoň tedy mě osobně vždy na prstu trochu stínu zůstalo, nicméně, když gel použiju, tak se mi stíny vůbec neotírají.

Na stránkách, kde jsem gel kupovala jsem se dočetla, že je voděodolný, s čímž tedy absolutně nesouhlasím, jelikož pod teplou vodou se ihned rozpouští, ale osobně si myslím, že jen na stránkách udělali chybu, jelikož na produktu to nikde napsané není.

Když bych to shrnula, tak tento produkt neurazí, ale nenadchne. Myslím si, že na trhnu se dají sehnat lepší produkty ve stejné cenové relaci. Opravdu velké minus je ten malý obsah gelu v balení, což nevím, zda je to takto u každého balení nebo mám jen vadný kus.
Pokud by bylo gelu v balení více, produkt by byl super. Takto bych musela kupovat nové balení co 2-3 týdny.

+ kartáček
+ prodlouží výdrž 

- málo gelu v balení

2 komentáře:

  1. Ja používam fiksačný gél na obočie od značky Essence a som s nim veľmi spokojná. Dočítaš sa o ňom u mňa na blogu, kde som o ňom písala článok.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat