úterý 21. května 2019

Kosmetické štětce Noelle

Ahoj,

dnes bych vám ráda představila kosmetické štětce od značky Noelle. 
Celou tuto sadu jsem zakoupila za cenu 689Kč ZDE.

Už dlouho jsem sháněla nějakou kvalitní sadu štětců za kterou nedám dva tisíce a konečně jsem sehnala.
Tato sada štětců obsahuje štetec na pudr, na bronzer, na oční stíny (2x), na korektor, na rtěnku a na obočí. Samozřejmě ale záleží čistě jen na vás na co štětce budete používat.
Já osobně tedy nevyužívám štětec na korektor tak jak se má, ale používám ho také na oční stíny.
A co se týče štětce na rtěnku, tak ten nevyužívám vůbec.

Štětiny jsou 100% syntetické a rukojeť štětců je vyrobená ze dřeva.
Nyní vám sem dám jednotlivé fotky štětců a nakonec vám řeknu můj názor.


Štětec na pudr

štětec na bronzer/tvářenku

 Štětec na rtěnku

Štětec na korektor

 Štětec na stíny

Štětec na obočí

Štětec na stíny

Tak a teď tedy nějaké finální hodnocení.
Co se týče hustoty štětců, tak ta je suprová, štětce jsou opravdu skvěle husté a zároveň jemné, tudíž při používání neškrábou (to bývá častý problém u štětců)
Jen mi možná trochu přijde, že štětec na pudr pojme více pudru než co ve finále donese na pleť, tudíž mám trochu větší spotřebu.

Jinak ostatní štětce jsou opravdu skvělé, musím hlavně vyzdvihnout zpracování štětce na obočí, s těmi já mám vždy problém, jelikož jsou hodně široké. Ale tento štětec je krásně tenký, tudíž obočí můžete vykreslit opravdu precizně.

Se všemi štětci se celkově pracuje velmi dobře, štětec na bronzer je taková klasika, u něho se asi nedá nic zkazit.
Štětce na oční stíny jsou taky super, stíny se s nimi dají krásně zapracovat.

Takže za mě štětce hodnotím opravdu kladně. 
Jen bych nakonec chtěla dodat, že toto není spolupráce a štětce jsem si platila sama.


Děkuji za přečtení článku a budu moc ráda, když mi i vy doporučíte nějaké vaše oblíbené štětce.

1 komentář:

  1. Vypadají skvěle a kvalitně. A ta cena je super! Sama používám štětce od BH Cosmetics a nemůžu si je vynachválit :)

    Veru z CZECHHONEY

    OdpovědětVymazat