úterý 28. května 2019

Novinka Herbal Essences šampon a balzám repair argan oil

Ahoj, dnes bych vám ráda představila novinky od značky Herbal Essences, které aktuálně seženete v drogeriích DM.

Jedná se o šampon a kondicionér, které obsahují 90% přírodních složek a neobsahují parabeny, parafiny, barviva ani ftaláty. Nevím, jak jiné druhy, ale tento je i bezpečný pro barvené vlasy a barvu nevymývá. V drogeriích seženete několik druhů šamponů i kondicionérů podle toho na co mají účinek. Já jsem pro vás ozkoušela Regenerující (repair), který obsahuje arganový olej.
Co se týče vůně, tak tento šampon a kondicionér má vůni exotického koření, citrusů a vanilky. Ihned po otevření na mě zavanula opravdu příjemná nevtíravá vůně.

 Začala bych tedy se šamponem. Konzistence je příjemně krémovitá a má bílou barvu. Při použití stačí šamponu jen kapka, protože krásně pění ( a kapka stačí i mně a to mám vlasy po lopatky a opravdu husté). Po opláchnutí jsou již vlasy krásně hebké, což mě opravdu překvapilo, to se mi moc často nestává a musím vždy použít balzám, abych si pak dokázala vlasy vůbec rozčesat. Nicméně když má balzám ze stejné řady, tak ho používám i kvůli správnému vyživení vlasu.

Balzám je oproti šamponu docela dost hustý a trochu špatně se z lahve vymačkává. Balzám nanáším pouze do délek a do konečků vlasů, nechám ho chviličku působit a pořádně opláchnu.
Vlasy jsou nyní krásně hebké, lesklé a voňavé - tu vůni opravdu miluju, je dokonce cítit ještě další den po umytí a to se moc často nestává.
Po uschnutí hlavy, jdou vlasy krásně učesat a necuchají se a opravdu jsou hebké, když chci použít pinetky na sepnutí, tak pořád kloužou a to samé gumičky. Ale to mi opravdu nevadí, jsem ráda, že mám vlasy na pohled i na dotek hezky lesklé a hladké a ne suché.
Co se  týče maštění vlasů, tak to nedokážu posoudit, jelikož se mi šíleně vlasy mastí a myju si je tudíž každý den a ani tento šampon mi nepomohl k tomu, abych si je mýt nemusela.

Když bych tu celé shrnula, tak musím říct, že už hodně dlouho jsem nenašla přírodní šampon, který by dokázal udělat tak hezké vlasy. Opravdu si přijdu, jako bych šla od kadeřnice. Šampon mi opravdu vyhovuje a nejspíš budu zkoušet i další druhy.

+ vůně
+ skvěle pění
+ velké balení
+ přírodní složení
+ hebké vlasy



0 komentářů:

Okomentovat