čtvrtek 11. prosince 2014

Vánoční tag

Ahoj, konečně jsem se dostala k sepsání dalšího článku. Tentokrát to bude tag, do kterého jsem byla nominována blogerkou z tohoto blogu. 


1) Jaké jsou tvoje nejoblíbenější vůně v tomto období?
Nejradši mám asi vůni cukroví, přesněji perníčků. Potom ještě tedy i svíček, hlavně mé nové skořicovo-javorové, která provoní celý pokoj.

2) Vyrábíš si svůj vlastní adventní věnec, nebo si ho kupuješ?
Letos máme místo věnce jen takový ozdobný talíř se svíčkami

3) Jaké barvy oblečení v zimě nosíš nejraději?
Jako všechny roční období odstíny hnědé, šedé, bílou a černou

4) Chodíš raději na procházky nebo jsi doma zachumlaná v dece s teplým čajem?
Když je fakt velká kosa, tak jsem opravdu radši doma. Ale baví mě se procházet večer a vidět všechny ozdobené a osvícené domy.

5) Když jsi byla malá věřila jsi na Ježíška?
Ne, že bych si nějak vyloženě pamatovala, že jsem na Ježíška věřila. Ale myslím si, že určitě na Ježíška snad skoro každé dítě věřilo a tím pádem i já.

6) Jaké čaje máš v zimě nejraději? Co dalšího piješ v mrazivém období?
Nejčastěji piju asi černý čaj s mlékem, mňam. Pak asi zelený a citronový se zázvorem (nebo zázvorový s citronem, co já vím) 
Dál ještě piju dost kafe, ale nepohrdnu ani horkou čokoládou, obzvlášť bílou.

7) Jak vypadá tvůj Štědrý den? Co si dáváš ke štědrovečerní večeři?
Nějak si nevzpomínám co děláme celý den, ale asi okolo šesté večer si dáme večeři někdo kapra se salátem někdo řízek se salátem. V cuku letu se navečeříme a přesouváme se ke stromečku. Mladší brácha všem rozdává dárky a postupně je rozbalujeme. Pak už si jen vše prohlížíme a užíváme pohody. 

8) Pečeš cukroví sama a kolik druhů? Jako je Tvé nejoblíbenější cukroví?
Cukroví peče mamka, máme asi 13 druhů nebo kolik řikala. Nejradši mám asi perníčky


9) Kdy zdobíš stromeček a jaký styl ozdob máš ráda?
Stromeček zdobí mamka a nikoho k němu nechce pouštět, prostě vždy musí sama, aby jí do toho nikdo nekecal. Nejradši mám dvoubarevný a to zlato-červený nebo modro-stříbrný, který letos budeme mít

10) Máš raději zimu nebo léto? Co se ti na zimě líbí nejvíce a co nejméně?
Určitě mám radši léto. Nemám ráda zimu a to, že na sebe musím navlékat tunu oblečení ale stejně mi je pořád zima a ještě k tomu vypadám jako sněhulák. Nelyžuji a ani nedělám žádný jiný zimní sport, radši jezdím na kole tudíž volím prostě léto.

Doufám, že se Vám tento článek líbil. Je pravda, že byl trochu kratší, ale pořád lepší něco než nic.
Měla bych asi někoho nominovat, ale udělám to tak, že napište tento tag všichni, nominuji všechny blogerky. Budu ráda, když mi vaše články pošlete
Jednou mi přišel dotaz na to, kam mi někdo může soukromě napsat zprávu, aby ji nikdo neviděl. Takže můžete mi psát na můj email - katkanajman@klikni.cz odpovím vám, co nejdříve budu moct.
Dál mi můžete psát do zpráv na mojí fb page ZDE a nebo na můj osobní fb do zpráv ZDE . Moc ráda vám s čímkoli poradím, nebo vás klidně vyslechnu a popovídám si s vámi.

Pokud vás ještě něco zajímá, pište na ask -  zde , vše vám moc ráda zodpovím.
Nezapomeňte dát like na fb page - zde
Mějte se krásně Katie xx

1 komentář: