úterý 2. prosince 2014

Antibakteriální zubní hygiena

Ahoj, dnes jsem tu po delší době opět s recenzí, která ale není úplně tak kosmetická. Je to recenze na kartáček a pastu na zuby, z TÉTO stránky s přírodní kosmetikou. 
Přesněji je to bělící zubní pasta a H2O antibakteriální kartáček. Musím říct, že jsem s obojím moc spokojená, ale alespoň trochu vám je přiblížím.
Testovala jsem to více než měsíc, tak snad můj názor bude dostačující.

Název: Silver care bělící pasta
Slibuje: Aktivní soda bikarbona v kombinaci s vysoce účinným bělícím oxidem křemičitým zanechává zuby bělejší a zároveň je chrání od plaku a zubního kamene. Díky mátovým lístkům zanechá váš dech svěží po dlouhou dobu.
 Můj názor: Tak samozřejmě svěží dech zanechá, ale tak zatím jsem neměla žádnou pastu, která by svěží dech nezanechala a nedokážu posoudit výdrž svěžího dechu, to jsem opravdu nezkoumala. Ale mám pocit, že už po měsíci používání jsou mé zuby bělejší, možná se mi to jen zdá, ale vypadají tak. Určitě vám podám hlášení za nějakou delší dobu, jestli jsou zuby bílé, no dobře, bílé asi úplně ne, ale jestli je viditelný rozdíl. Jinak chuťově je to pasta, jako každá jiná a je čistě bílá. Myslím si, že není více co popisovat, prozatím jsem s ní spokojená

 A ještě vám řeknu něco málo k zubnímu kartáčku.
Název: Silver care kartáček H2O
Slibuje: H2O je antibakteriální zubní kartáček, který má hlavici pokrytou čistým stříbrem. Stříbro má antibakteriální účinky, stříbrná hlavice kartáčku po kontaktu s vodou spolehlivě ničí škodlivé bakterie dutiny ústní, které způsobují zubní kaz, krvácení dásní a parodontózu.
Škodlivé bakterie jsou součástí zubního plaku a v průběhu času se rychle množí. Právě tyto bakterie odstraňujeme denně svým zubním kartáčkem. Bakterie se však množí také mezi štětinami kartáčku
Můj názor: Já mám tedy kartáček o tvrdosti medium, vždy jsem musela mít měkké, ale abych pravdu řekla, tento je nejměkčí ze všech, které jsem kdy měla. Normální kartáček byste měli měnit alespoň jednou za měsíc, jelikož se na něm množí nespočet bakterií a začíná se hodně třepit, naopak tento kartáček stačí vyměnit jednou za 3-6 měsíců, plus navíc v tomto balení máte i výměnnou hlavici, tudíž nemusíte kupovat celý kartáček. Jak jsem řekla u pasty, svou funkci plní dobře, zuby opravdu vyčistí. Kartáček není nijak nepříjemný, jeho velikost je přesně akorát a příjemně se drží. A i po více než měsíčním používání na něm nejsou vidět skoro žádné změny, jen prostřední štětinky se maličko ohly, ale to vůbec nevadí. Já jsem s tímto kartáčkem opravdu spokojená.
 Přidávám fotku po měsíčním používání.

Doufám, že se vám tato recenze líbila a že si i třeba tento kartáček nebo pastu pořídíte, určitě to nebude špatná koupě. Ještě jednou přidávám odkaz na stránky ZDE

Jednou mi přišel dotaz na to, kam mi někdo může soukromě napsat zprávu, aby ji nikdo neviděl. Takže můžete mi psát na můj email - katkanajman@klikni.cz odpovím vám, co nejdříve budu moct.
Dál mi můžete psát do zpráv na mojí fb page ZDE a nebo na můj osobní fb do zpráv ZDE . Moc ráda vám s čímkoli poradím, nebo vás klidně vyslechnu a popovídám si s vámi.

Pokud vás ještě něco zajímá, pište na ask -  zde , vše vám moc ráda zodpovím.
Nezapomeňte dát like na fb page - zde
Mějte se krásně Katie xx

1 komentář: