pondělí 22. prosince 2014

Catrice - pudr, korektor

 Ahoj, dnes jsem si pro Vás připravila takovou rychlejší recenzi na dva produkty od Catrice. 
Musím říct, že poslední dobou mě produkty od Catrice docela překvapují.
První produkt, který tu mám a Vy ho vidíte i na úvodní fotce, je korektor.
Název: Catrice camouflage cream
Odstín: 010 Ivory
Cena: 2,99€ (kupován v Německu, ale je i u nás)
Můj názor: Do teď jsem měla jen korektor v tyčince, což znamená tvrdý a nepracovalo se s ním moc dobře. S tímto korektorem jsem opravdu spokojená. Má příjemně krémovou konzistenci. Skvěle kryje a drží - je lepší ho tedy ještě přepudrovat. Dá se zapracovat skvěle jak prsty, tak i štětcem. Myslím si, že vydrží celý den úplně v pohodě, možná se mírně ztrácí, ale rozhodně to není nic závažného. Hledáte levný a dobrý korektor? Volte tento :)




























A jako druhá věc je pudr.



























Název: Catrice prime and fine mattifying powder waterproof
Odstín: 010 translucent
Cena: 4,99€ (taky z Německa, ale opět je i u nás)
Můj názor: Hned první názor - pudr jako každý jiný. Ale i tak se na něho pojďme podívat trochu z blízka. Když jsem ho kupovala, zaujalo mě to, že má být voděodolný, což samozřejmě není, ale myslím si, že má díky tomu alespoň trochu delší výdrž, než jiné pudry. Pleť samozřejmě zmatní, ale během dne se postupně ztrácí, ale opravdu pomalu.
Jeho krycí schopnosti je nízká - střední. Pleť udělá příjemně hebkou, ale aby bylo něco, co bych na něm měla vypíchnout, tak to nic není. Ještě jedna věc mě zaujala a to je, že je u něho i zrcátko, ale to se týká spíše obalu, než samotného pudru. A jak jsem řekla na začátku, pudr jako každý jiný. Za tu cenu jsem čekala něco lepšího.



























Já doufám, že se vám tato recenze alespoň trochu líbila.
A chci se zeptat, používáte některý z těchto produktů?

Všem děkuji za opravdu velkou účast v Giveaway, proto neváhejte a zúčastněte se i další - ZDE

Jednou mi přišel dotaz na to, kam mi někdo může soukromě napsat zprávu, aby ji nikdo neviděl. Takže můžete mi psát na můj email - katkanajman@klikni.cz odpovím vám, co nejdříve budu moct.
Dál mi můžete psát do zpráv na mojí fb page ZDE a nebo na můj osobní fb do zpráv ZDE . Moc ráda vám s čímkoli poradím, nebo vás klidně vyslechnu a popovídám si s vámi.

Pokud vás ještě něco zajímá, pište na ask -  zde , vše vám moc ráda zodpovím.
Nezapomeňte dát like na fb page - zde
Mějte se krásně Katie xx

5 komentářů:

  1. Měla jsem tento pudr a vidím to podobně, nenadchne ani neurazí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Žádný výrobek od Catrice nemám, ani mě to nezaujalo natolik, abych si něco z toho kupovala.:)
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Kolem korektoru stále tak nějak kroužím a nevím, zda si jej pořídit. Každopádně jsem si koupila od Catrice mimo jiné pěnový make-up, na který nedám dopustit. Poprvé v životě si koupím nějaký make-up podruhé, jsem z něj vážně nadšená:) Mimochodem - design je geniální! ;)

    https://axperiencer.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mam Catrice rada, najradsej mam ich laky tych mam doma asi :) ale aj lesky a make-upy su super :) proste super znacka:)

    Pozyvam na vianocnu giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/12/stastne-vesele-vianoce.html

    OdpovědětVymazat
  5. Ten korektor je veľmi populárny, ale osobne s ním ešte nemám skúsenosť. Momentálne používam korektor značky Eucerin, ktorý je veľmi praktický tyčinkový.
    Bianka

    OdpovědětVymazat