neděle 28. dubna 2019

Recenze: Vichy Normaderm 3v1


Ahoj, dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na přípravek od značky Vichy pro čištění pleti s nedokonalostmi 3v1.
Tento produkt se dá využít jako čistící krém, peeling a nebo pleťová maska. Všechny tyto možnosti jsem pro vás ozkoušela, tak vám teď mohu říct, jak u mě ustál. Zakoupila jsem ho ZDE za cenu 376Kč, což na produkt z lékárny není vůbec přehnané.

Jako první bych se vyjádřila ke konzistenci/textuře tohoto produktu. Konzistence je krémová s opravdu malými čistícími částečkami (pro mě je toto mnohem lepší než klasické větší peelingové kuličky, ty mě většinou dráždí a škrábou obličej), tyto částečky jsou opravdu jemné, tudíž vám obličej nepodráždí a jen jemně pomůžou vyčistit ucpané póry.

Teď již ale k jednotlivým použitím. U mě se asi nejvíce uplatní jako čistící krém nebo peeling.
Moc nevidím rozdíl mezi peelingem a čištěním obě dvě varianty se nanesou na navlhčený obličej a použijete je jako mýdlo, s tím, že můžete obličej chvilku masírovat a uvolníte tím ucpané póry. Potom klasicky opláchnete.
Po použití je obličej vyčištěný a opravdu hebký. Samozřejmě, že nevyčistí opravdu hodně zanesené póry, ale již po zhruba týdnu požívání je znát rozdíl, póry jsou zmenšené a pleť je vypnutá, ale nikoliv vysušená.

Co se týče používání produktu jako pleťové masky, tak to moc často nepoužívám, protože jsem na to nanášení líná :D 
A moc ani nevidím rozdíl oproti tomu, zda máte produkt na pleti 5 minut a pak ho oplachujete a nebo zda ho použijete rovnou jako čistící krém.

Takže když bych to shrnula, pro mě to není produkt 3v1, ale pouze jako jeden produkt a to čistící krém/peeling. Což tedy neberu jako minus, jen to jen pouze můj osobní názor.

Ale když bych tedy tento produkt hodnotila pouze jako čistící krém/peeling, tak je opravdu skvělý. Svoji službu splní a pleť skvěle vyčistí.
A poslední k čemu bych se vyjádřila je vůně, produkt není parfémovaný, což je skvělé, protože alespoň vůní nedráždí oči.

+ dobře čistí pleť
+ malé čistící částečky
+ konzistence
+ bez parfemace

- pro mě to není produkt 3v1

Děkuji za přečtení článku.




2 komentáře:

  1. Přiznám se, že produkty 3v1 zrovna nemusím. Pár jsem jich zkusila a nějak jsem s nimi nebyla spokojená ani jako s čistícím krémem, ani jako s maskou a ani jako speelingem. :-D Peeling mám moc ráda paradoxně ten nejlevnější - od Isani z Rossmannu s černým uhlím. Mám totiž sušší pleť a on je hodně olejový, takže po něm nejsem vysušená. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. raději jsem za jeden produkt, který dělá jednu věc, ale pořádně než za tyhle 3v1. Ale musím říct, že mě velmi zaujal. Já peeling používám denně, právě z too důvodu, že je to jeden z mála produktů, který mi póry opravdu vyčistí a navíc je i stahuje.. :-)

    Veganský šampón proti lupům

    OdpovědětVymazat