neděle 14. dubna 2019

Recenze: Dermacol 16h lip colour

Ahoj, dnes jsem si pro vás připravila recenzi na neslíbatelnou rtěnku od značky Dermacol. A to Dermacol 16h lip colour - odstín č.12. Již v minulosti jsem tuto rtěnku v odstínu 04 recenzovala ZDE a byla jsem moc spokojená, tak jsem se rozhodla pořídit si další odstín.





Rtěnka má dvě strany, jedna je barevná (1.vrstva), tu po nanesení necháte chvilku zaschnout a poté použijete průsvitný "lesk", který barvu zafixuje a díky tomu vám vydrží celý den.
Pokud byste však lesk nenanesli může se stát, že barva začne na rtech praskat.
Po nanesení lesku budou rty chvilku lepit, ale po zaschnutí ani nevíte, že na rtech nějakou rtěnku máte.


Opravdu musím potvrdit, že rtěnka drží celý den (nebo tedy minimálně 8 hodin), hodně záleží na tom jak moc jíte a pijete. 
A nestane se vám, že by po napití zůstal na skleničce obtisk vašich rtů. 


Jak vidíte na fotce, pigmentace je opravdu velká. Stačí jedna vrstva a rty máte plně zabarvené. Barva je úplně nádherná (a ladí mi k hodinkám :D) 
Nicméně musím bohužel říct, že mně absolutně nesluší :( Až jsem se styděla vám sem dát selfie, opravdu mi tato barva nesedla. Myslím si, že na ni mám až moc světlou pleť.

Vůbec jsem se v ní necítila dobře, možná je to jen tím, že nejsem zvyklá nosit výrazné barvy, ale například červené rtěnky mi přijde, že mi sluší. Ale takhle tmavá barva na mně vypadá tak nějak smutně.

Občas mi přijde, že tato rtěnka trochu vysušuje rty, ale není problém přes rtěnku během dne používat balzám (rtěnka se nezačne rozmazávat, to se nemusíte bát)


Když bych to tedy shrnula, rtěnka sama o sobě je naprosto dokonalá, výdrž je skvělá, aplikuje se jednoduše, výběr odstínů je již taky větší, než býval. Nicméně asi ne každý odstín sedne každému, jako například tento nesedl mně.

+ výdrž
+ aplikace 
+ pigmentace
+ dostačující výběr odstínů

- žádný nemám

Budu moc ráda, když mi dáte vědět, jak tyto rtěnky vyhovují vám.

UPOZORNĚNÍ!!
Byla jsem nominována do soutěže o beauty blog roku 2019, proto bych vás chtěla poprosit o hlas. Hlasovat se bude ještě následujících 5 dní a každý den můžete poslat jeden hlas. Moc děkuji. Hlasování najdete zde, po srolování stránky až dolů - vyberete blog Life with Katie. https://www.beautyblogroku.cz/?fbclid=IwAR25AjWqWGCwfY5igGu1kN2-fg5F9kZ_ydpZiianfLFOmX_s1Y0YF8nsUuc

4 komentáře:

  1. Mám dva odstíny a jsem s rtěnkou nadmíru spokojená :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Mám několik odstínů, ale můj top je rudá :-) myslím č.3 :-)

    RTĚNKY COLLISTAR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se zkusím ještě po dalších odstínech podívat :)

      Vymazat
  3. tohle jsou fajn rtěnky! některé odstíny nešly smýt ani doma... :DD ww.libenanovakova.cz

    OdpovědětVymazat