středa 10. dubna 2019

Recenze: L'oréal Paris unlimited mascara

  9 comments    
categories: ,

 Ahoj, vítám vás u další recenze. Tentokrát na velmi opěvovanou řasenku Unlimited od značky L'oréal.
Určitě vám nemohla uniknout obrovská propagace této řasenky, a proto ani já jsem si ji nenechala ujít a musela jsem ji vyzkoušet.
Pro mě je velmi těžké najít správnou řasenku, přijde mi, že skoro všechny hodně propagované jsou až moc mokré a slepují řasy nebo že řasy vůbec nenatočí. Ale možná je to jen chyba mých řas :D 

Tak jak si u mě vedla tato řasenka?

Musím říct, že až překvapivě dobře.
První obavy jsem měla hned u kartáčku, nemám ráda tyto plastové s jemnými štětinkami, mám nejradši přesný opak.
Nicméně mě překvapilo hned první použití, kdy mi tento kartáček řasy krásně rozčesal, natočil a i vytvořil objem.


Díky ohýbatelné rukojeti kartáčku se dostanete až k vnitřnímu koutku oka a můžete tak nanést barvu na každou řasu.
Barva se nanáší rovnoměrně a pokud si nedáváte milion vrstev, budou vaše řasy krásně natočené a zvýrazněné. Pokud to však s vrstvami přeženete, řasy se slepí a budou vypadat jako "pavoučí nožičky", což je naprosto odpudivé. 

Co se týče výdrže, řasenka vydrží krásně celý den, nezačne se drolit, ani obtiskávat. 
A přijde mi, že tato řasenka udrží řasy celý den natočené, u jiných řasenek se mi stávalo to, že po celém dni byly řasy takové "ochablé"

Když bych to shrnula, tak má řasenka asi samé plusy, až tedy na cenu, která je od 200 do 250 Kč, ale rozhodně cena odpovídá kvalitě.


Chtěla jsem vám přiložit i foto, jak na mně řasenka vypadá, ale nějak jsem nebyla schopna vyfotit fotku, na které nebudu vypadat jak blbec :D no snad vám recenze bude stačit bez fotky a pokud byste na ni tedy jó trvali, tak zkusím ještě nějakou dodat.
Co bych ale ještě dodala je to, že aktuálně se v drogeriích objevila tato řasenka i ve voděodolné verzi, takže vzhledem k tomu, že se blíží léto, tak popřemýšlím o koupi i té - doufám, že bude stejně kvalitní.

+ tvar kartáčku
+ dodává objem
+ neslepuje
+ ohýbatelná rukojeť 

- cena
- plastový kartáček


Moc děkuji za přečtení článku. A pokud někdo máte zkušenosti s voděodolnou verzí, prosím o nějaké poznatky.

UPOZORNĚNÍ!!
Byla jsem nominována do soutěže o beauty blog roku 2019, proto bych vás chtěla poprosit o hlas. Hlasovat se bude následujících 10 dní a každý den můžete poslat jeden hlas. Moc děkuji. Hlasování najdete zde, po srolování stránky až dolů - vyberete blog Life with Katie. https://www.beautyblogroku.cz/?fbclid=IwAR25AjWqWGCwfY5igGu1kN2-fg5F9kZ_ydpZiianfLFOmX_s1Y0YF8nsUuc


Mějte se krásně.


9 komentářů:

  1. je hodně propagovaná, ale já jsem spíše na ty přírodní kartáčky :-)


    MOJE TIPY NA JARNÍ LÍČENÍ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem je měla vždycky radši, ale tento mě opravdu překvapil. Doporučuji vyzkoušet :)

      Vymazat
  2. Je fakt, že ji vidím na každém rohu. Vzhledem k tomu, jak je oblíbená, taky přemýšlím, že si ji pořídím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji vyzkoušet :) musím říct, že spousta řasenek mi nesedne (např. od Lorealu ta paradise extatic - také hodně propagovaná), ale tato je skvělá :)

      Vymazat
  3. mně tenhle kartáček nevadí, naopak :) poohlédnu se po ní, díky za tip!
    www.libenanovakova.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Kartáčkem mi připomíná Hypnose Doll Eyes od Lancome (která je mimochodem úžasná). Tuhle řasenku okukuji už pár dní, ale nejsel si jistá, jestli by mi sedla no :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu řasenku neznám, ale když jsem se koukla na nějaké fotky kartáčku, tak je tedy úžasný, je to přesně ten typ, co já potřebuji :o jen teda těch peněz, no třeba si ji někdy pořídím.
      Tenhle kartáček vypadá o dost jinak, alespoň, co jsem porovnávala fotky. Ale určitě ji doporučuji vyzkoušet, opravdu mě mile překvapila. :)

      Vymazat
  5. Veľmi ma zaujala tá ohýbateľná kefka, tak sa teším, že aj náplň je dobrá :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat