pondělí 22. dubna 2019

Jak se zbavit lupů a svědící pokožky hlavy?

Ahoj, v dnešním článku bych vám ráda představila šampon, který by vám mohl pomoci v boji proti lupům a svědící pokožce hlavy.


Já osobně s lupy bojuji již několik let, vždy na chvíli zmizí, ale poslední měsíce byly opravdu šílené. 
Vzít si na sebe černé tričko bylo nemyslitelné, jelikož jsem na něm hned lupy měla. A co teprve to svědění, určitě jsem vypadala jako bych měla vši, ale to nikoli.

Tento šampon je od značky Vichy a seženete ho ZDE. Stojí 316Kč a má 200ml.
Šampon je určen pro mastné lupy, které zároveň způsobují svědění pokožky hlavy.

Já jsem na lupy používala spoustu různých šamponů, ať už přírodní, od kadeřnice nebo z drogerie dle doporučení (značky nebudu jmenovat, ale skoro každý šampon na lupy z drogerie mam ozkoušený). Jen jsem ještě nikdy nesáhla po šamponu z lékárny, jelikož se mi zdály dost drahé a neměla jsem od nikoho osobně zpětnou vazbu, zda opravdu pomohl.

Ale díky spolupráci s lékárnou Benu jsem se rozhodla, proč to nezkusit.
Co mě jako první u šamponu zarazilo byla barva! Výrazná žlutá barva, krémové konzistence. Zalekla jsem se toho, aby náhodou nenechával žluté odstíny ve vlasech, protože při mytí se opravdu vymývala žlutá barva, ale naštěstí mi to s vlasy nic neudělalo, uf.
Stačí jen trocha šamponu a vlasy jdou krásně napěnit, za což jsem ráda, protože moc nemusím šampony, co moc nepění, mám pak pocit, že ho nemám všude.
Po napěnění nechám šampon zhruba 1-2 minutky "působit" a potom ho pořádně opláchnu.

S čím mám ale problém u všech šamponů je to, že mi nezanechají lehce rozčesatelné vlasy. A tento šampon není vyjímkou, také po něm musím použít ještě do konečků kondicionér nebo používám po lehkém vysušení rozčesávací sprej. Pokud bych nic dalšího nepoužila, vytrhala bych si česáním půlku vlasů.

Ale toto cuchání nedávám za vinu šamponu, ale mým vlasům, které se začaly cuchat po tom, co jsem poprvé obarvila vlasy.

Co se týče vůně šamponu, tak ta je taková svěží s vůní máty (možná mi trochu připomíná pánský šampon), nicméně vůně není vůbec silná, tudíž po umytí z vlasů není skoro vůbec cítit.



Tento šampon používám zhruba necelé dva týdny a již mám první výsledky. Vlasy jsem zvyklá si mýt každý den, jelikož se mi příšerně mastí, proto se mi možná i výsledky dostavily docela rychle.

Po zhruba 4 umytích jsem si říkala, že se nic neděje, hlava mě snad svědila ještě víc než dříve, měla jsem chuť přestat šampon používat, ale řekla jsem si, že mu dám šanci a zkusím ho dopoužívat celý, pokud se to nezačne ještě více horšit.
A musím říct, že po týdnu otočka o 180°, hlava mě už skoro nesvědila a lupy byly také méně viditelné.
Olupovaly se jen když jsem se podrbala, ale sami nepadali.
Aktuálně po dvou týdnech jsem téměř bez lupů a svědění hlavy se objevuje vyjímečně, tak doufám, že až mi šampon dojde, tak se mi problémy nevrátí - s tím vám dám třeba za měsíc určitě vědět.
Nicméně i kdyby se problémy vrátily aspoň budu vědět po jakém účinném šamponu sáhnout.
Takže závěrem tento šampon určitě mohu doporučit.

+ odstraní lupy již za 2 týdny
+ svědění pokožky hlavy ustoupilo
+ konzistence

- cena
- malé balení

Děkuji za přečtení článku a budu moc ráda, když mi dáte vědět, co pomohlo vám v boji proti lupům.

6 komentářů:

  1. Snad nikdy jsem neklikla na odkaz tak rychle. :D
    Určitě vyzkouším. Už jsem fakt zoufalá z těch lupů. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus, také jsem byla zoufalá a tohle mě zachránilo :)

      Vymazat
  2. kupuju pravidelně to větší balení a i když je dražší tak je to to jediné co mi na lupy zabírá ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že nejsem jediná, komu tento šampon vyhovuje :)

      Vymazat
  3. Na tenhle jsem se dívala, ale nakonec zvolila jiný.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat