neděle 29. května 2016

Krásné jarní dárky od Avonu


Už jsem se Vám pěkně dlouhou dobu neozvala a upřímně doufám, že někomu z Vás jsem třeba i chyběla. 
Díky značce Avon jsem se ale rozhodla, že se na blog vrátím. A ptáte se proč? Již o svátek Sv. Valentýna mi od Avonu přišly tři krásné rtěnky (které v článku také uvidíte) a před pár dny mi přišel další krásný balíček od Avonu, ve kterém se najde i něco pro Vás, proto brzy čekejte i soutěž. A tyto krásné balíčky opravdu stojí za to, abych Vám o těchto produktech řekla i Vám

Jako první tu mám čtyři laky na nehty v krásných jarních barvách. Tyto laky jsou něco jako Gel laky, jejich výdrž by měla být delší a barvy by se měly lesknout, jako gelové nehty.


Odstín prvního laku se jmenuje Lavender sky, tato barva je opravdu krásně jemně fialová a hodí se naprosto ke všemu.


Druhý lak má odstín s názvem Parf Ait Pink, tento odstín je opravdu výrazně růžový, ale přitom to není ošklivě neonová růžová.


A poslední barevný lak je v odstínu Orange You Crazy, tento odstín mi moc nevyhovuje, jelikož oranžovou moc nemusím, ale barva je jinak moc hezká.


A poslední lak je klasický Top Coat, díky kterému budou vaše nehty ještě krásnější.


Další věcí z balíčku je osvěžující čistící gel pro všechny typy pleti. 
Použití: Gel kápnete na ruku, přidáte trochu vody, aby se vytvořila pěna a vmasírujete do pleti.
Gel by měl čistit póry do hloubky a čistit nečistoty z pleti.



Předposlední věcí z balíčku jsou stíny na oči v jarních barvách.


Jak můžete vidět, stíny jsou krásně jemné, ale já tyto barvy vůbec nevyužiji, proto jsem nezkoušela ani pigmentaci a poputují k některé z Vás.



Poslední věcí je nutraeffects BB cream s SPF 15 v odstínu light.




Při focení jsem byla tak trochu nešikovná :D


Nyní se přesouvám k již zmiňovaným třem rtěnkám z Valentýnského balíčku.



První rtěnka v odstínu Perfectly Nude je opravdu velmi světlá a myslím si, že nejlépe bude vypadat na slečnách s tmavší pletí. Já jsem opravdu hodně bledá a tato rtěnka by mě ještě více zesvětlila. Ale pigmentací je opravdu skvělá.



Druhá rtěnka je v odstínu Red Supreme a je opravdu nádherně sytě rudá, tento odstín jsem si opravdu zamilovala.



A poslední rtěnka je v odstínu Ideal Lilac. Barva je krásně jemně růžová a sedne snad ke každému typu pleti, na léto je opravdu výborná. 



Doufám, že se Vám článek líbil a třeba si i některý z těchto produktů pořídíte. 
Ale nebojte již brzy se dočkáte jarní soutěže, kde si o některé z produktů zasoutěžíte, proto sledujte blog, ať Vám nic neuteče

Jednou mi přišel dotaz na to, kam mi někdo může soukromě napsat zprávu, aby ji nikdo neviděl. Takže můžete mi psát na můj email - katienajmannova@gmail.com odpovím vám, co nejdříve budu moct.
Dál mi můžete psát do zpráv na mojí fb page ZDE a nebo na můj osobní fb do zpráv ZDE . Moc ráda vám s čímkoli poradím, nebo vás klidně vyslechnu a popovídám si s vámi.

Nezapomeňte dát like na fb page - zde
Přidávejte si mě na snapchatu - Catherineee97

Mějte se krásně, Vaše Katie.


3 komentáře:

  1. Jen bych chtěla poznamenat, že se ti asi omylem ta slibovaná soutěž z blogu vymazala ;) Chápu, že v rámci blogování je dnes konkurence hodně veliká, nicméně fair play je fair play :) (Dávám unfollow)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pekne nafotené, super nápad :)a tie laky na nechty určite vyskúšam

    OdpovědětVymazat
  3. Farebné laky sú mega, krásne farby :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat