neděle 2. srpna 2015

Ochutnávka sladkostí z cizích zemí w/ brácha

Ahoj, dneska je to takové trochu netradiční, hlavně tedy pro mě, a to proto, že jsem pro Vás vytvořila video s mým bráchou. 

Společně jsme ochutnávali nějaké sladkosti, no i slané věci, ale dejme tomu. Všechny věci jsme si nakoupili sami, tak doufáme, že se Vám video bude líbit.
Budu ráda za každý odběr i like.
A hlavně také za každý komentář, za každý Váš názor Vám budu vděčná.


 Jednou mi přišel dotaz na to, kam mi někdo může soukromě napsat zprávu, aby ji nikdo neviděl. Takže můžete mi psát na můj email - katienajmannova@gmail.com odpovím vám, co nejdříve budu moct.
Dál mi můžete psát do zpráv na mojí fb page ZDE a nebo na můj osobní fb do zpráv ZDE . Moc ráda vám s čímkoli poradím, nebo vás klidně vyslechnu a popovídám si s vámi.

Pokud vás ještě něco zajímá, pište na ask -  zde , vše vám moc ráda zodpovím.
Nezapomeňte dát like na fb page - zde
Přidávejte si mě na snapchatu - Catherineee97

Mějte se krásně Katie x

0 komentářů:

Okomentovat