pondělí 23. února 2015

Módní doplněk dnešní doby

Ahoj, určitě jste si všimli, že poslední dobou jsou hodně "in" hodinky s velkými ciferníky. A záleží jen na každém, jak hodně zdobené si vybere.
A já bych vám ráda řekla něco o hodinkách, které jsem si vybrala já.

Tyto hodinky jsou z eshopu postovnezdarma.cz - ZDE . Seženete je za 459 korun.
Teď ale něco k informacím o hodinkách: Jsou z bižuterního pozlaceného kovu                                                                                Průměr ciferníku: 4,2 cm
                                                             Délka pásku: 20,4 cm
                                                             Šířka pásku: 2 cm
Myslím si, že hodinky jsou skvělým doplňkem k jakémukoli typu oblečení. Tyto zlaté se mi líbí hlavně k elegantnějšímu stylu, ale hlavně nemixovat zlato, stříbro a další barevné kovy. Když máte kabelku nebo nějaký drobný šperk se zlatými detaily, volte zlaté hodinky. 
Ale teď už k mým hodinkám.
Čekala jsem, že budou o dost těžší, ale jsou opravdu lehounké. Je to skoro jako plast, ale jak jsem psala výše, je to bižuterní kov, který je samozřejmě lehký. 
Co se týče velikosti hodinek, jsou mi opravdu velké, ale táta mi je snadno zkrátil o dva články a teď mi už padnou skvěle. A pokud doma nemáte nikoho, kdo by vám je zkrátil, zaneste je do nějakého servisu, pro ně to bude hračka.
Zde můžete vidět, jak jsou velké :D
Hned na první pohled se mi zalíbily právě velkým ciferníkem se zlatým třpytivým středem a římskými číslicemi, někomu tato kombinace může přijít zastaralá, ale mně se tímto právě opravdu líbí. Opravdu dlouho jsem hodinky vybírala, hlavně podle ciferníků, chtěla jsem co největší, přijde mi, že velký ciferník opticky zmenšuje ruku.
Hodinky se nedají úplně rozepnout, jako je tomu u kožených pásků, ale mají takové to rozkládací zapínání, viz. fotka
Celkově si myslím, že hodinky mají kvalitní provedení a se slušným zacházením i něco vydrží. 
Jsou plně funkční, nenašla jsem na nich jedinou vadu, až na tu velikost, která se již pořešila.
Každému bych doporučila hodinky si pořídit, můžou se kdykoli hodit. A právě na eshopu postovnezdarma je veliký výběr. A jak už vidíte z názvu stránky, neplatíte poštovné.
A co vy a hodinky? 
Jaký typ se vám líbí nejvíce?

Doufám, že se vám tento kratší článek líbil.
Jednou mi přišel dotaz na to, kam mi někdo může soukromě napsat zprávu, aby ji nikdo neviděl. Takže můžete mi psát na můj email - katkanajman@klikni.cz odpovím vám, co nejdříve budu moct.
Dál mi můžete psát do zpráv na mojí fb page ZDE a nebo na můj osobní fb do zpráv ZDE . Moc ráda vám s čímkoli poradím, nebo vás klidně vyslechnu a popovídám si s vámi.

Pokud vás ještě něco zajímá, pište na ask -  zde , vše vám moc ráda zodpovím.
Nezapomeňte dát like na fb page - zde

Mějte se krásně Katie xx

5 komentářů:

  1. Měla jsem podobné, ale pak jsem se zamilovala do MK a ty už nedám z ruky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tie hodinky na tvojich fotkách sú suprové :) Ja hodinky moc nenosím, mám príšerne tenkú ruku a vyzerá to zle :D

    OdpovědětVymazat
  3. Sú krásne, mám rada presne tento štýl hodiniek, či už ružové zlato alebo strieborné, u mňa sú top :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou krásné :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat