čtvrtek 1. ledna 2015

Šťastný Nový rok

Ahoj, tenhle článek by měl být něco jako shrnutí minulého roku.
Ten ohňostroj měl být video, ale bohužel jde jen animace.
Toho, co bych vám chtěla říct není opravdu moc, a proto se na to bez zdržování ihned vrhnu. 
Blog jsem založila někdy okolo 15.prosince 2013, ale tak nějak fungovat začal až na počátku roku 2014, tudíž jste tu se mnou už něco málo přes rok. - teď bych ráda shrnula vše, co mi ten rok přinesl, ať už se to týká blogu nebo ne. Myslela jsem, že se napíšu ke každému měsíci něco, ale myslím si, že je to celkově dost zbytečné a k některým měsícům bych ani neměla nic, co bych vám chtěla sdělit. 
Minulý rok byl pro mě docela přínosným rokem. Řekla bych, že jsem prošla takovou menší změnou, začala jsem si uvědomovat, které lidi v mém životě chci a které naopak nechci a tak nějak jsem je "protřídila" i když to asi není to úplně správné slovo, ale myslím si, že většina z vás mě chápe. V tomhle roce jsem poznala spoustu nových přátel a bez některých si to teď ani nedovedu představit. K mé změně patří i změna hudebního stylu, který poslouchám - dříve jsem poslouchala one direction a další podobné kapely, ale zjistila jsem ze tato hudba mě vůbec  nenaplňuje. A tak jsem začala poslouchat trochu rockovější kapely, jejichž hudba a texty mě opravdu baví a jsem ráda, že jsem se pro tuto změnu rozhodla. 
Jsem moc ráda, že rok 2014 byl takový docela hudební, byla jsem na několika koncertech, párkrát jsem i koncerty fotila. Za tuto zkušenost jsem taky moc ráda. 
A abych řekla i něco k blogu. Když jsem blog zakládala, vůbec nic jsem si od toho neslibovala. Říkala jsem si, blog má hodně lidí, tak to zkusím taky za to nic nedám. Už když jsem viděla prvního pravidelného čtenáře, první komentář a samozřejmě i nějaká ta zhlédnutí, vždy jsem měla chuť skákat metry vysoko, jak jsem byla šťastná. Za minulý rok jsem se získala více jak 24 000 zobrazení, to je pro mě úplně neuvěřitelné a teď se podržte, no dobře vám to tak třeba nepřijde, ale dostala jsem se na 203 pravidelných čtenářů!!! Než jsem se dostala na prvních dejme tomu 50,byla to hodně těžká práce a hlavně opravdu hodně trpělivosti, nic nejde samo. Nikdy bych nevěřila, že se dá za rok získat tolik čtenářů. Vím, že slavnějším blogerkám to šlo určitě rychleji, ale já si radši počkám, než abych vylétla rychle nahoru a pak spadla prudce dolů. 
No už dost těchto řečí, tímto článkem bych vám chtěla popřát hodně štěstí v novém roce, přeji vám ať je tento rok pro vás úspěšný, ať se daří vše, jak má. Doufám, že jste do nového roku vkročili správnou nohou. A pamatujte: za každým úspěchem, stojí nějaké úsilí, nic nejde samo. 
Samozřejmě, že ne celý rok pro mě byl tak dobrý a úspěšný, nastaly i chvíle, které mě fakt štvaly a nic mi nešlo, ale to sem psát nebudu, jelikož chci, aby tento článek byl kladný a alespoň trochu povzbuzující. 
Doufám, že rok 2015 bude ještě lepší a že to tu semnou vydržíte a budete mě nadále podporovat. 
Pokud semnou chcete být více v kontaktu, přidejte si mě na instagramu -  Katie.Naj a nebo třeba na snapchatu, kam se snažím přidávat nějaké fotky a momenty toho, co právě dělám -  catherineee97
A úplně nejdůležitější poslání tohoto článku je slovo DĚKUJI! Děkuji vám za všechnu podporu, vy máte na všem největší zásluhu, nebýt vás nejsem nic. Jsem vám moc vděčná.
To by bylo ode mě asi všechno, omlouvám se jestli to je chvilkami trochu nesmyslné, ale je to můj první článek psaný přes tablet, tak musíte pochopit, že to psaní není úplně ideální. 
Ještě mám na vás otazku: dáváte si nějaká novoroční předsevzetí? A dokážete je dodržet?
Ještě jednou přeji šťastný nový rok!! 

!!!!!!!!  Všem děkuji za opravdu velkou účast v Giveaway, proto neváhejte a zúčastněte se i další - ZDE !!!!!!!

Jednou mi přišel dotaz na to, kam mi někdo může soukromě napsat zprávu, aby ji nikdo neviděl. Takže můžete mi psát na můj email - katkanajman@klikni.cz odpovím vám, co nejdříve budu moct.
Dál mi můžete psát do zpráv na mojí fb page ZDE a nebo na můj osobní fb do zpráv ZDE . Moc ráda vám s čímkoli poradím, nebo vás klidně vyslechnu a popovídám si s vámi.

Pokud vás ještě něco zajímá, pište na ask -  zde , vše vám moc ráda zodpovím.
Nezapomeňte dát like na fb page - zde
Mějte se krásně Katie xx

0 komentářů:

Okomentovat