čtvrtek 11. září 2014

New in: Kabelka a štětce na oči z eBay

Ahoj, tak jsem tu s novým, kratším článkem a to s nákupem z eBay. V jednom z příštích článků vám napíši něco o nakupování na eBay, pokud tedy máte zájem a v dalším zrecenzuji štětce, které mi nedávno přišly.

Jako první vám řeknu něco málo k těm štětcům.
Zde je odkaz na ty štětce. Stály mě pouhých 1,41 liber, což je přibližně 60 korun. Opravdu to není moc. Jsou to štětce na oči, ale více vám o nich v tomto článku neřeknu, alespoň se můžete těšit na recenzi.

A druhá věc je "kožená" kabelka. Kožená v uvozovkách, jelikož za pravou kůži bych asi neplatila pouhých 4,82 liber :D V přepočtu na koruny cca necelých 200 kč. ZDE je opět odkaz. 
Na kabelce visí taková malá kapsička, která je šikovná, pro mě třeba na kartu na autobus, abych ji nemusela lovit z peněženky nebo na nějaké další drobnosti.
Kabelka je v takové světlé béžově barvě, velikostně jsem myslela, že bude větší, ale nějak mě to nevadí, sešit velikosti a4 se do ní vejde, což stačí.
Je zapínací na zip, přes který je ještě takový pásek na ozdobu, vypadá to pěkně.


Uvnitř je opravdu dost místa. Je tam jedna malá zapínací kapsa a dvě malé otevřené, např. na mobil nebo klíče.










Jediné, co mě na kabelce vadí je styl sešitá zespodu. Myslím si, že se opravdu brzy roztrhne. Na fotce můžete vidět, jak je tam protažena jen jedna nitka. Ale snad vydrží co nejdýl, ale tak za tu cenu, co bych chtěla.






Tak to by ode mě bylo všechno. Už jste někdy objednávali na eBay? Jaké máte zkušenosti?
Děkuji, že můj blog čtete a přidáváte se mezi pravidelné čtenáře, moc mě to těší.
Pokud vás ještě něco zajímá, pište na ask -  zde , vše vám moc ráda zodpovím.
Nezapomeňte dát like na fb page - zde
Mějte se krásně Katie xx

5 komentářů:

  1. Tie stetce vyzeraju uplne super. Aj ja som o niakych rozmyslala ale skor o takych tych na makeup. :)
    Pozyvam ta na Giveaway: http://myownblog14.blogspot.sk/2014/09/giveaway-time.html

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji ebay!! :D objednávám no poměrně často, ale jako né zas tak moc..:)
    Jinak nádherná ta kabelka! Je mi ale líto, že to dno, držím palce aby vydržela co nejdéle! A ty štětce také super!! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Kabelka je super! :)
    Štetce na ebay kupuju taky, jak na make-up, tak na nehty :)

    http://libertas-denise.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Kabelka je krásná, hodí se skoro ke všemu :) Ale tvoje nehty mě zaujaly víc :D, opravdu překrásné!

    OdpovědětVymazat