úterý 16. dubna 2019

Recenze: LA ROCHE-POSAY HYDREANE BB KRÉM



Ahoj, dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na BB krém od značky La Roche-Posay, která se dá koupit v lékárně.


Vzhledem k tomu, že nemám vyloženě problematickou ani aknózní pleť, nepoužívám klasické makeupy (přijde mi, že pleť zbytečně zatěžují) a místo toho používám pouze BB krémy.
Pro tento BB krém jsem se rozhodla protože má být hydratační, lehce krycí a zároveň má i spf 20, proto je úplně ideální na jarní a letní dny.



Ale teď už k samotné recenzi.
BB krém jsem objednala ZDE, za cenu 414Kč. Ano cena je vyšší,než u běžných BB krémů z drogerie, ale pokud chcete mít kvalitní péči o pleť, určitě se vyplatí trochu investovat.
Na výběr máte ze dvou odstínů a to světlý a medium. Já jsem si vybrala světlý, jelikož jsem celkem bledá.

Balení BB krému mi přijde trochu nepraktické, jelikož je víčko odklápěcí, viz foto. Myslím si, že lepší by bylo šroubovací, jelikož toto se mi občas podaří trochu ušpinit.

Co se týče konzistence, je taková příjemně jemná - krémová. Opravdu jako byste si nanášeli krém. Díky této konzistenci se dá krásně zapracovat a nikdy vám na obličeji neudělá masku.


Jak jsem již psala výše, vybrala jsem si světlý odstín a bála jsem se, aby odstín nebyl do oranžova, ale naštěstí je krásně lehce do růžova. Což je pro mě ideální, protože mám růžový podtón pleti.
Co se týče krytí je spíše nižší až střední, což je pro mě vyhovující, vzhledem k tomu, že to není makeup. Samozřejmě nepočítejte, že s ním zakryjete velké pupínky, nicméně menší nedokonalosti, malé pupínky, černé tečky apod. lehce zakryjete.

Po nanesení je pleť lehce zmatněná, nikoli vysušená. Já osobně mívám problémy se suchým a olupujícím se nosem a čelem, ať použiju jakýkoli BB krém z drogerie, proto jsem byla zvědavá, jak na mě bude působit tento hydratační BB krém.
A byla jsem mile překvapená, pleť se mi neloupe a mám ji krásně pružnou a vyživenou.



Zde na fotce si sami můžete přečíst informace od výrobce. Opravdu musím se vším souhlasit.

Co se týče výdrže BB krému, v pohodě vydrží celý den, aniž by se roztékal nebo dělal na obličeji mapy.

A teď už jen malé shrnutí.

+ konzistence
+ spf 20
+ hydratuje
+ odstín

- balení
- cena

Děkuji za přečtení článku a budu moc ráda, když mi do komentářů dáte vědět, jaký BB krém používáte rádi vy.

UPOZORNĚNÍ!!
Byla jsem nominována do soutěže o beauty blog roku 2019, proto bych vás chtěla poprosit o hlas. Hlasovat se bude ještě následující 4 dny a každý den můžete poslat jeden hlas. Moc děkuji. Hlasování najdete zde, po srolování stránky až dolů - vyberete blog Life with Katie. https://www.beautyblogroku.cz/?fbclid=IwAR25AjWqWGCwfY5igGu1kN2-fg5F9kZ_ydpZiianfLFOmX_s1Y0YF8nsUuc


2 komentáře: