sobota 24. prosince 2016

Recenze: Maybelline Color tattoo

Ahoj, vítám vás u další recenze. Tentokrát na Color tattoo od značky Maybelline New York, které jsem opět zakoupila na eshopu Dekorativka.cz - ZDE, společně s ním jsem si objednala ještě i štětec na oční stíny od značky elf, také ze stejného eshopu - ZDE


Stín jsem si objednala v odstínu 35- On and on Bronze, který se mi hned na první pohled zalíbil, jelikož mám moc ráda odstíny do hněda-bronzova-zlata a podobně. 
Balení se mi moc líbí a zároveň je i díky své velikosti snadno uschovatelné. 
Stín je krémové konzistence, díky které se lehce nanáší. 
Tento odstín je velmi pěkně pigmentovaný, jak můžete vidět i na fotce.
A strašně krásně se na světle leskne.
Tento stín není ani nijak moc výrazný, proto se dá využít i na běžné nošení nebo ho můžete zkombinovat s dalšími stíny a udělat i velice výrazné líčení.

Co se týče výdrže - stín nanáším bez podkladové báze skoro každý den a vydrží mi až do večera, občas se trošku spije, ale to se stane málokdy. Za celý den nemizí, neobtiskává se zkrátka vypadá tak jak má. Takže za mě je to rozhodně jeden z nejlepších stínů, co jsem kdy měla.
Na nanášení tedy používám, již výše zmiňovaný, štětec od značky elf, který mi naprosto vyhovuje a na color tattoo je opravdu vhodný, jelikož je trošku tvrdší a i tento krémový stín se na něm hezky drží.

Shrnutí: 
+ balení
+ pigmentace
+ výdrž celý den
+ nanášení
+ odstín
+ krémovitost 

- žádné nemám

Takže závěrem dodávám, že tento stín rozhodně doporučuji a určitě to není poslední odstín, který jsem si koupila.

Používáte také color tattoo? 
Budu ráda, když se stanete pravidelnými čtenáři.
Mějte se krásně Katie xx

1 komentář:

  1. To zní a vypadá super! :-) Přeji krásné Vánoce.

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat