čtvrtek 14. května 2015

Svítící kryt na iPhone

Zdravím všechny,
dnes jsem si pro Vás připravila opravdu krátký článek, no spíše jen typ, na svítící kryt na iPhone z eshopu postovnezdarma.cz
Tento kryt najdete ZDE, byl tedy poměrně drahý, myslím si, že stejný nebo alespoň podobný seženete i levněji, ale z této stránky je to pohodlné a když vám zboží nedorazí opravdu vrátí peníze nebo pošlou znovu.
Kryt je na iPhone 5/5s a máte na výběr z několika možných barev "cákanců"
Povrch krytu je takový lehce pogumovaný, takže nepadá z ruky a příjemně se drží. Není ani z příliš tuhého materiálu, ale měkký také není, a proto si myslím, že vydrží i déle než klasické plastové kryty.
Vybrala jsem si černobílé "cákance" a musím říci, že se mi ten kryt líbí ještě více než na fotce.
Jak můžete vidět je i trochu průsvitný.
Na boku má klasické díry na tlačítka hlasitosti.
Bohužel se ale bojím, že se brzy zlomí(ty tenké části u té hlasitosti), ale nechci nic přivolávat.
Teď abych se dostala k samotnému svícení krytu.
Kryt se nechá klasicky nasvítit - pod umělým nebo i denním světlem a pár minut výrazně svítí, ale určitě je vám jasné, že nevydrží svítit dlouho, ale vypadá to moc hezky.

Omlouvám se, že je tento článek tak krátký, ale bohužel nevím, co všechno bych vám řekla. 
Fotky mluví za vše :)

Jednou mi přišel dotaz na to, kam mi někdo může soukromě napsat zprávu, aby ji nikdo neviděl. Takže můžete mi psát na můj email - katienajmannova@gmail.com odpovím vám, co nejdříve budu moct.
Dál mi můžete psát do zpráv na mojí fb page ZDE a nebo na můj osobní fb do zpráv ZDE . Moc ráda vám s čímkoli poradím, nebo vás klidně vyslechnu a popovídám si s vámi.

Pokud vás ještě něco zajímá, pište na ask -  zde , vše vám moc ráda zodpovím.
Nezapomeňte dát like na fb page - zde

Mějte se krásně Katie x



1 komentář:

  1. Krásný obal :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/kdyz-zari-zelena-hotovo.html

    OdpovědětVymazat