čtvrtek 12. března 2015

Wishlist: Romwe.com

Ahoj, nedávno jsem najela na dva eshopy s oblečením a myslím si, že jsem se úplně zamilovala a proto jsem se rozhodla udělat dva wishlisty.
Tento první bude s oblečením a doplňky z eshopu Romwe.com - zde


A pozor, úplně miluju cardigany, tak si myslím, že se v tomto wishlistu není čemu divit.
Tak začneme.
Tyhle boyfriend džíny mi přijdou opravdu skvělé a obzvlášť, když si k nim vezmete elegantnější tričko. 
Najdete je ZDE

Tato parka mi přijde opravdu pěkná díky těm koženým rukávům, vypadá to hned lépe.
Najdete ji ZDE.
A už to začíná, první něco jako cardigan, tento je trochu teplejší, je spíše na chladnější dny, vypadá, že je i z pevnější látky, tudíž to není jen takový přehoz.
Najdete ho ZDE
Další kalhoty jsou spíše obyčejné černé skinny "džegíny" ale hezkým detailem je výrazný zip.
Najdete je ZDE
Tohle není ani tak cardigan, ale spíše klasický svetr, ale moc se mi líbí jeho barvy.
Najdete ho ZDE
Vypadá jako obyčejný cardigan, ale není. Podívejte se na ta ramena, vypadá to moc pěkně.
Najdete ho ZDE

Aaaah, tenhle je taky tak skvělý. Aztécké vzory se mi nikdy nepřestanou líbit. Myslím si, že dokáží obzvláštnit i jednoduchý outfit.
Najdete ho ZDE
Konečně něco trochu jiného. Tohle tílko mě zaujalo svými detaily z krajkované látky.
Najdete ho ZDE
Tohle triko/mikina má opět "vymakané" detaily. A myslím si, že bude i lehká a ani ne moc teplá.
Najdete ji ZDE

A teď něco málo z doplňků.
Myslím si, že k tomuto řetízku asi není co dodat.
Najdete ho ZDE

Opravdu mě štve, že tenhle obrázek je nezaostřený, ale nedá se nic dělat.
Najdete ho ZDE
Mám ráda mohutné náramky a tento není výjimkou.
Najdete ho ZDE


Tak to by ode mě bylo vše a hned v dalším článku najdete další wishlist, tentokrát ale z eshopu sheinside.
Doufám, že se vám tento článek líbil :)
Jednou mi přišel dotaz na to, kam mi někdo může soukromě napsat zprávu, aby ji nikdo neviděl. Takže můžete mi psát na můj email - katkanajman@klikni.cz odpovím vám, co nejdříve budu moct.
Dál mi můžete psát do zpráv na mojí fb page ZDE a nebo na můj osobní fb do zpráv ZDE . Moc ráda vám s čímkoli poradím, nebo vás klidně vyslechnu a popovídám si s vámi.

Pokud vás ještě něco zajímá, pište na ask -  zde , vše vám moc ráda zodpovím.
Nezapomeňte dát like na fb page - zde

Mějte se krásně Katie xx

5 komentářů:

  1. Na ten první ůněco jako cardigan" se jdu podívat. Zrovna něco takového - teplejšího sháním! Dobrý tip :)) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. Tie náhrdelníky a "něco jako cardigan" sa mi strašne páčia :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, moje slova něco jako cardigan se nějak chytily :D asi bych se měla přiučit novým slovům.
      Jsem moc ráda, že se můj vkus alespoň trochu líbí :)

      Vymazat
  3. Ta první parka je úžasná! ♥
    https://janetsonrisa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat