pátek 9. ledna 2015

You little rebel. I like you

Ahoj, v tomto článku bych Vám chtěla představit eshop, který prodává trička a mikiny s vtipnými potisky. Eshop se jmenuje Geek shirts a najdete ho ZDE.
Komunikace s eshopem byla opravdu skvělá a hodně rychlá, zboží vám přijde nejdéle do 3 dnů, s čímž jsem opravdu spokojená.
Ani nevíte, jak dlouho mi trvalo, než jsem si nějaké tričko vybrala. Rozhodování pro mě bylo opravdu těžké. Ale nakonec jsem se rozhodla pro tričko s nápisem: DO NOT READ THE NEXT SENTENCE a dole je YOU LITTLE REBEL. I LIKE YOU.
Což znamená v přibližném překladu něco jako: Nečti následující větu - ty jsi ale rebel, to se mi líbí (mám tě ráda), nedá se to přeložit doslovně, v angličtině to zní prostě lépe.
Tričko bylo dostupné jen ve velikosti XL, tak jsem si řekla, sice mám trička L, ale tak mi bude trošku větší a když jsem si ho dnes vyzkoušela je mi úplně akorát, takže se nejdříve podívejte na tabulku rozměrů, než si nějakou velikost objednáte. Toto neberu jako chybu eshopu, ale mojí chybu, jelikož jsem se do té tabulky nepodívala.
Toto triko je dostupné v tmavě modré barvě, která je až skoro do černa, ale vypadá lépe.
Vyrobeno je ze 100% bavlny, čemuž dávám také palec nahoru. 
Opravdu příjemně sedí, nikde nic neškrábe ani nelochtá.
Určitě na 100% tato trička doporučuji, jsem nesmírně spokojená.
Toto triko můžete zakoupit za 399 korun ZDE

K objednávce mi přišlo ještě několik samolepek, na kterých jsou loga některých triček, vypadají moc pěkně. A jelikož jsem se neodvážila na nějaké výraznější logo, alespoň využiji samolepky.

Tímto děkuji Geek shirts za poskytnutí trička k recenzi.

Máte někdo nějaké podobné nebo dokonce stejné tričko?

!!!!!!!!  Všem děkuji za opravdu velkou účast v Giveaway, proto neváhejte a zúčastněte se i další - ZDE !!!!!!!

Jednou mi přišel dotaz na to, kam mi někdo může soukromě napsat zprávu, aby ji nikdo neviděl. Takže můžete mi psát na můj email - katkanajman@klikni.cz odpovím vám, co nejdříve budu moct.
Dál mi můžete psát do zpráv na mojí fb page ZDE a nebo na můj osobní fb do zpráv ZDE . Moc ráda vám s čímkoli poradím, nebo vás klidně vyslechnu a popovídám si s vámi.

Pokud vás ještě něco zajímá, pište na ask -  zde , vše vám moc ráda zodpovím.
Nezapomeňte dát like na fb page - zde
Mějte se krásně Katie xx

5 komentářů:

  1. Ten nápis na tričku je fakt super, líbí se mi taková trička, ale sama bych si takové nejspíše nekoupila jelikož to prostě nemam tak nějak s čím kombinovat, ale nejspíše se i tak mrknu na stránku a uvidím jestli mě přeci jen něco nezaujme :-D :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten nápis je fakt super :) Všetko v angličtine znie lepšie :)

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, super článek :) kouknu na ten obchod, tvé tričko se mi vážně líbí :) navíc mám ráda trička s anglickými nápisy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super recenze a to tričko je vážně super! Už jsem si otevřela Geek a asi si také něco objednam!:-) Začala jsem tě sledovat a byla bych moc ráda, kdyby ses také stala mým pravidelným čtenářem:-)
    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat