neděle 18. ledna 2015

Vyhlášení II. Giveaway


HIP, HIP hurá! Máme tu dlouho očekávané vyhlášení II.Giveaway. Než se ale dostaneme k samotnému vyhlášení, chtěla bych Vám hrozně moc poděkovat za tak vysokou účast, nemůžu tomu ani uvěřit. Samozřejmě děkuji i za všechny krásné komentáře, kéž bych tak mohla poslat tu výhru úplně každému z vás.

Losování mi přijde asi nejspravedlivější přes random.org, jelikož jsem nezadala nic takového, abyste mi psali do komentářů nějaké komplimenty a tak, což mi teda přijde i přehnané.

Už vás určitě musím štvát, jak to protahuji. Tak se na to vrhneme. 
Komentářů přišlo 306, což je opravdu neskutečné, jelikož u první giveaway jsem měla pouhých 36 komentářů.
A vyhrává komentář číslo.........
A už se určitě ptáte komu tento komentář patří. Patří slečně Kláře Odehnalové a já jí tímto moc gratuluji a doufám, že se ji výhra bude líbit!
Výherkyni jsem už napsala i email, pokud se do dvou dnů neozve budu losovat dále.

Doufám, že vy ostatní se nezlobíte, ale nebojte určitě toto nebyla poslední soutěž na blogu :) 

Jednou mi přišel dotaz na to, kam mi někdo může soukromě napsat zprávu, aby ji nikdo neviděl. Takže můžete mi psát na můj email - katkanajman@klikni.cz odpovím vám, co nejdříve budu moct.
Dál mi můžete psát do zpráv na mojí fb page ZDE a nebo na můj osobní fb do zpráv ZDE . Moc ráda vám s čímkoli poradím, nebo vás klidně vyslechnu a popovídám si s vámi.

Pokud vás ještě něco zajímá, pište na ask -  zde , vše vám moc ráda zodpovím.
Nezapomeňte dát like na fb page - zde
Mějte se krásně Katie xx

4 komentáře: