pondělí 12. ledna 2015

Sleek - vintage romance




Ahoj, dnes jsem si pro Vás připravila již očekávanou recenzi na paletku Sleek. Tuto paletku jsem dostala od kamarádky k Vánocům a vůbec jsem o ní nevěděla a musím říct, že tohle je přesně můj vkus, kdybych si ji vybírala sama, volila bych určitě stejně.

Název: Sleek vintage romace pallete
Cena: okolo 300,- (myslím)
Odstín: vintage romance
Můj názor: Opět začnu zevnějškem a až poté se přesunu k samotným stínům. Opravdu moc se mi líbí "krabička" stínů zvenku, líbí se mi, že je matná a na matné lesklý nápis Sleek MakeUP, možná by bylo lepší, kdyby na té krabičce byl napsán i odstín, jelikož ti, kteří mají více odstínů musí každou paletku otvírat, aby zjistili, které stíny tam jsou. Paletka je normálně vyklápěcí a její víčko jde úplně položit, tudíž nikde nepřekáží a plusem je, že má i velké zrcátko. Myslím si, že s dobrým zacházením dříve stíny vypotřebuji, než aby se mi obal zničil.
Teď bych se přesunula k samotným stínům - paletka má 12 stínů, které jsou pojmenovány po jednotlivých městech.

 Z leva: Pretty in Paris, Meet in Madrid, Court in Cannes


 Z leva: Lust in LA, Romance in Rome, Propose in Prague

První řada stínů je méně výrazná. Všechny stíny jsou třpytivé kromě propose in Prague. Ale nejsou to až takové třpytky jako spíš perleť s lehkým shimmerem. Možná se vám zdá, že stín Romace in Rome by měl být v druhé řadě ( výraznější stíny), ale není tomu tak. I já jsem se bála, že bude moc "modrý" ale jeho barva je taková spíše šedivá.



























Z leva: Pretty in Parit, Meet in Madrid, Court in Cannes, Lust in LA (ten jsem zapomněla, tak je jakože pod řadou), Romance in Rome, Propose in Prague.
Jak můžete vidět stíny opravdu moc výrazné nejsou. Ale to není pigmentací, takhle mají vypadat a když je navrstvíte určitě se jejich barva o něco změní.


 Z leva: A Vow in Venice, Marry in Monte Carlo, Honeymoon in Hollywood




























Z leva: Bliss in Barcelona, Forever in Florence, Love in London

Určitě jste si již všimly, že tyto stíny jsou o moc tmavší a i jejich pigmentace je o dost výraznější. Tentokrát není ani jeden stín matný. Ale opět jsou všechny se shimmerem. I když tedy stín A Vow in Venice se tváří jako matný s minimálním množstvím třpytek.



























Z leva: A Vow in Venice, Marry in Monte Carlo, Honeymoon in Hollywood, Bliss in Barcelona, Forever in Florence, Love in London
Hrozně moc jsem si oblíbila ten stín Honeymoon in Hollywood, je to opravdu neskutečně krásná a výrazná barva.

Nyní bych to celé shrnula a dodala pár důležitých informací o paletce.
Stíny mají tedy skvělou pigmentaci, jak jsem již řekla. I když setřete vrchní vrstvu stínu, jeho barva se nezmění, zůstane stejně třpytivá. Přijdou mi, že jsou krásně krémové, nic sypkého. Tedy hlavně ty s perletí a větším shimmerem, například ten stříbrný, jelikož, když do stínu sáhnete prstem a trochu zatlačíte, ucítíte tu krémovou konzistenci. Ale ani tato konzistence nebrání nanášení štětcem a ani blendění. Se stíny se pracuje skvěle, vždy jsou na tom místě, na kterém mají být.
Její výdrž je opravdu famózní, když nepoužiji bázi (kterou tedy pod tyto stíny skoro nepoužívám) vydrží celý den, aniž by zalezly do vrásek nebo se někam roztekly. Opravdu jsem takovou výdrž nečekala, je to snad neskutečné, jsem moc nadšená. 
Myslím si, že jsem řekla snad úplně všechno, až to bylo vyčerpávající.

Máte nějakou paletku od Sleeku? Jak jste spokojeni vy?

Příštích několik článků by měly být opět recenze, ale čekám, až mi nějaké produkty dorazí. Tak doufám, že se těšíte. A pozor Giveaway končí už za 5 dní!!

!!!!!!!!  Všem děkuji za opravdu velkou účast v Giveaway, proto neváhejte a zúčastněte se i další - ZDE !!!!!!!

Jednou mi přišel dotaz na to, kam mi někdo může soukromě napsat zprávu, aby ji nikdo neviděl. Takže můžete mi psát na můj email - katkanajman@klikni.cz odpovím vám, co nejdříve budu moct.
Dál mi můžete psát do zpráv na mojí fb page ZDE a nebo na můj osobní fb do zpráv ZDE . Moc ráda vám s čímkoli poradím, nebo vás klidně vyslechnu a popovídám si s vámi.

Pokud vás ještě něco zajímá, pište na ask -  zde , vše vám moc ráda zodpovím.
Nezapomeňte dát like na fb page - zde
Mějte se krásně Katie xx

4 komentáře:

  1. Já Vintage Romance nevlastním, celkově mne už Sleek tak nebere jako dřív, tak jsem většinu jejich paletek darovala kamarádkám. Ale zůstaly mi dvě, které jso mými oblíbenci a to hlavně kvůli božským odstínům a to Showstoppers a Monnaco.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem paletku od Sleek ještě nikdy nezkoušela, ale vypadá moc hezky :) Ty barvy jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné odstíny:))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Aj ja sa chystám obstarať si nejakú paletku už dlhší čas a jedným z mojich favoritov je aj Sleek, tak ďakujem za super recenziu :)

    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat