pondělí 5. ledna 2015

Rtěnka od NYC - recenze

Ahoj, dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na tuhle bezvadnou, cenově dostupnou rtěnku. Tuto rtěnku jsem dostala jako dárek, ale kupovala jsem ji i kamarádce akorát v jiném odstínu.


Název: Expert last lip color - NYC
Cena: 39,90 (akce)
Odstín: 405 Blue rose

 Můj názor: Když začneme zevnějškem rtěnky, tak obal se mi vůbec nelíbí. Tváří se strašně obyčejně a vadí mi na něm to, že rtěnku nemůžete úplně zasunout, takže když jí zavíráte, můžete si omylem upatlat celé víčko. Teď se přesuneme k samotné "funkčnosti" rtěnky. Tento odstín se mi opravdu líbí, jak můžete vidět swatch, tak vypadá opravdu zářivě, ale když ji dáte na rty už tak moc nevypadá. Několik odstínů této řady má výrazný shimmer, některé jsou matné a některé trochu perleťové, jako tato. Vrásky na rtech zvýrazňuje opravdu minimálně. Ze rtů se vůbec neroztéká a když se dostanu k výdrži tak drží jako přibitá (jak to říká má kamarádka, haha). Opravdu vydrží hodně dlouho, můžete s ní pít i jíst a ztratí se jen minimálně, nic výrazného. Celý den nevydrží, ale večer úplně v pohodě (cca 5 hodin bez jakékoli ztráty). A ještě jednu věc jsem zapomněla, moc hezky voní, má příjemnou parfemaci, nic otravného, ale je opravdu jemná. Tuto rtěnku prostě kazí jen ten obal, jinak je opravdu bombová a za tu cenu bych snad vykoupila všechny odstíny. Bohužel se mi nepovedla žádná fotka s rtěnkou na rtech, ale to je stejně zbytečné, jelikož má každý jinak barevné rty a na každém vypadá trochu jinak.

+ cena
+ odstín
+ parfemace
+ výdrž
+ vzhled barvy na rtech

- obal

Máte nějakou zkušenost s těmito rtěnkami? Jaké drogerkové jsou vaše oblíbené?

!!!!!!!!  Všem děkuji za opravdu velkou účast v Giveaway, proto neváhejte a zúčastněte se i další - ZDE !!!!!!!

Jednou mi přišel dotaz na to, kam mi někdo může soukromě napsat zprávu, aby ji nikdo neviděl. Takže můžete mi psát na můj email - katkanajman@klikni.cz odpovím vám, co nejdříve budu moct.
Dál mi můžete psát do zpráv na mojí fb page ZDE a nebo na můj osobní fb do zpráv ZDE . Moc ráda vám s čímkoli poradím, nebo vás klidně vyslechnu a popovídám si s vámi.

Pokud vás ještě něco zajímá, pište na ask -  zde , vše vám moc ráda zodpovím.
Nezapomeňte dát like na fb page - zde
Mějte se krásně Katie xx

9 komentářů:

  1. Z drogérkových u mě vede Essence :) možný vyzkouším i tuto od NYC :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle jsem zkusila jednou a už nikdy víc, hrozně mi vysušovala rty. Když už, tak mám ráda ty v černém obalu od Essence. :)
    thrillofme.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zvláštní, ale záleží na každém. Mohla ti vadit nějaká složka této rtěnky, tak třeba proto :) o essence taky dost uvažuji

      Vymazat
  3. Mam podobny odstin a je fajna.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. A já určitě někdy vyzkouším essence :)

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím s tebou s tím vzhledem rtěnky. Na mě působí naprosto hrozně, jako kdyby byly od nějakých vietnamců nebo z nějakého časopisu typu Bravo. Zkrátka obyčejný, nudný, nezajímavý vzhled díky kterému vypadají rtěnky nekvalitně. Jednu doma mám, ale už je hodně stará - mám jí asi takové 4 roky. Byla to první rtěnka, kterou jsem si kdy koupila. A upřímně teď je v katastrofálním stavu a to jen kvůli tomu, že se nedá zasunout celá, takže jsem si do ní víčkem nejednou zajela. Takže jak píšeš, víčko je příšerně upatlané a to jsem ho několikrát čistila. Samotnou rtěnku jsem párkrát použila a špatná nijak není, i když znám mnohem lepší. :)
    Janiecess

    OdpovědětVymazat
  6. Nemám žádnou zkušenost a je pravda, že obal nemá vážně nějak moc vymakaný, ale na druhou stranu asi tak špatná nebude. No nemůžu posoudit že?
    http://style-et-vie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Nikdy sem tyhle linky nezkoušela takže neumím posoudiť. Jinak má hezkou barvu, mozná ji nekdy v budoucnu vyzkouším :)

    http://lifeasiva.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat