pátek 2. ledna 2015

Fialovo-vínové líčení

Na to, že se považuji za beauty blogerku, jsem ještě neudělala žádný líčící článek(za což se stydím), tudíž je to dnes premiéra a já doufám, že se vám toto líčení s paletkou sleek bude líbit.




























Jak už jsem řekla, líčení je pomocí paletky sleek - vintage romance. Samozřejmě, že můžete použít jakoukoli jinou paletku, to záleží jen na vás.
Nebudu dělat postup líčení obličeje, ale nejdříve jsem si nanesla bázi pod makeup, poté makeup, pudr a zvýraznila jsem si obočí, na které jsem ale zapomněla dát fixační gel, proto je níže na fotkách trochu "rozlítané"

1. krok : Aby vám stíny déle vydržely, použijte bázi pod oční stíny. Já použila bázi od essence I ♥ stage

2. krok: využijeme takového malého pomocníka a tím je lepenka, kterou si nalepíte k oku, aby nám stíny neutekly někam, kam nemají.

3. krok: Použijeme stříbrný stín - pretty in Paris a naneseme ho na celé pohyblivé víčko, nemusíte se bát když trochu ucuknete, vše se na konci rozblendí. (nanáším kulatým blendícím štětcem)

4. krok: Požijeme nějaký vínový stín - marry in Monte Carlo. A naneseme ho kulatým úzkým štětcem doprostřed víčka a směrem k vnitřnímu koutku oka rozblendíme.

5. krok: poslední stín, který použijeme je nějaký tmavě fialový - forever in Florence. A ten naneseme až k lepence a vytvoříme něco jako kočičí linii. Vezmeme blendící štětec a směrem do středu oka rozblendíme. Teď si štětec vyčistíme a trochu rozblendíme i horní linii stínů, aby nikde nepřesahovaly.



 Tak a teď už nezbývá nic jiného než strhnout lepenku a rozblendit nedokonalosti. K líčení si můžete ještě udělat linku, ale ta mě přišla už zbytečná, tak jsem si dala jen řasenku a rty zvýraznila konturkou od umy (článek ZDE)

A ano vím, že na fotkách vypadá jedno oko trochu jinak, ale to je tím, že jsem ho špatně rozblendila a všimla jsem si toho až na fotce.

Doufám, že se vám toto líčení líbí a že ho někdy třeba vyzkoušíte. Klidně se semnou můžete podělit o fotku vašeho líčení, kterou mi můžete poslat na fb page do zpráv (ZDE) nebo na můj email: katkanajman@klikni.cz na oboje vám určitě odpovím.
!!!!!!!!  Všem děkuji za opravdu velkou účast v Giveaway, proto neváhejte a zúčastněte se i další - ZDE !!!!!!!

Jednou mi přišel dotaz na to, kam mi někdo může soukromě napsat zprávu, aby ji nikdo neviděl. Takže můžete mi psát na můj email - katkanajman@klikni.cz odpovím vám, co nejdříve budu moct.
Dál mi můžete psát do zpráv na mojí fb page ZDE a nebo na můj osobní fb do zpráv ZDE . Moc ráda vám s čímkoli poradím, nebo vás klidně vyslechnu a popovídám si s vámi.

Pokud vás ještě něco zajímá, pište na ask -  zde , vše vám moc ráda zodpovím.
Nezapomeňte dát like na fb page - zde
Mějte se krásně Katie xx

23 komentářů:

  1. Mně by se tam černá linka zrovna líbíla :D Líčení je opravdu moc krásné. Fialová barva ti opravdu sedí! :) Vintage Romance mám doma taky a fakt ji zbožňuju, přestože jí teď šlape na paty moje nová Storm (taky od Sleeku). Pro slečny s citlivější pokožkou jen dodám, že je dobré si izolepu nejprve několikrát nalepit třeba a na ruku a sundat, aby tolik nelepila, díky čemuž pak její sundavání z oka daleko míň bolí.
    http://elliesdailyideas.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jé tobě to ale sluší :) Krásné líčení a krásná paletka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc za chválu 😊😊 já zrovna měla takovou lepenku, která skoro nelepila, tak mě to vůbec nenapadlo, ale děkuji za připomenutí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Toto líčenie sa ti fakt vydarilo! :) a na tej poslednej fotke si krásna! ♥


    moj blog: my-cosmetics-w0rld.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Taky si při líčení občas pomohu lepenkou.. tedy spíš, když líčím holky na focení :)
    http://msphotodiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. vyzerá to skutočne zaujímavo a fialová je moja farba... :)

    www.korytna.blogspot.sk :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné líčení a s tou lepící páskou je to dobrý nápad :) jenom mi to pak zblízka přišlo trochu takové "useklé", ale z dálky to vypadá už o moc líp
    http://style-et-vie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží na každém, jak konečné líčení rozblendí :) Děkuji

      Vymazat
  8. Tá paletka má krásne odtiene ♥ Pekné líčenie :)

    blog-de-la-licorne.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Líčení vypadá skvěle. Nepotřebuje to víc a hodně to zvýrazní oči. Super. :)

    Fakynn (www.fakynn.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  10. Pane jo!! Tak to 100% zkusím :) Je to opravdu strašně moc pěkné :)
    Jsi krásná

    OdpovědětVymazat
  11. wooow s tou izolepou suepr nápad, výsledek vypadá fakt dobře!! :))

    zvu tě na náš blog, pokud se zajímáš o zdravý životní styl, byly bychom moc rády, kdyby ses podívala a třeba se stala i prav. čtenářkou :)
    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Tak toto je hodně dobré líčení! :) Bohužel ani s tvým skvělým návodem bych něco takového nesvedla. Jsem velký antitalent na líčení. :( Moc se mi ale líbí ten nápad s lepenkou, to musím vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji opravdu moc :) Myslím, že bys to určitě zvládla, opravdu není vůbec náročné :)

      Vymazat
  13. Moc se ti povedlo, já bohužel tuhle paletku nemám, ale myslím, že stačí i jiná, s hodně barvama. :)
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) samozřejmě, paletka může být úplně jakákoliv, klidně můžeš změnit i barvy. Vůbec na tom nezáleží, jde jen o ten přechod ze světlé do tmavé a o tvář :)

      Vymazat
    2. Sakra, mělo tam být tvar :D nemám ráda opravy na tabletu :D

      Vymazat