neděle 14. prosince 2014

Rtěnka z Primarku?!

 Ahoj, dnes jsem tu s recenzí na rtěnku z Primkarku, ve kterou jsem nevkládala vůbec žádné naděje.
Sháněla jsem nějakou levnější červenou rtěnku a co jsem koukala v drogerkách na nějaké levné, tak žádná nebyla FAKT červená.
V Primarku jsem narazila na tuhle, ani tam nebyly testery, ale riskla jsem to a jsem za to moc ráda a v tomhle článku se dozvíte proč.

Název: P.S. love 
Odstín: 12
Cena: 2€ (cca 60 korun)
 Můj názor: Mohla bych říct jen: super, super, super. Ale ne nechci vás o vše ošidit :D Jak jsem už řekla, nečekala jsem žádný velký BOOM, ale boom to byl. Tahle rtěnka vyhovuje všem mým podmínkám. Je opravdu červená, vydrží dlouho - skoro nejde odlíčit, na rtech nepůsobí nijak velkou vrstvou, nelepí, nemá v sobě shimmer, nezalézá do vrásek. Můžete jí mít klidně skoro celý den, sice když pijete, tak se na skleničku obtiskne, ale jen trochu a na rtech to není znát. Je lepší jí použít s konturkou, aby se vám náhodou nezačala rozlézat ze rtů. Nemůžu říct, které rtěnce by se mohla tato vyrovnat, jelikož s rtěnkami nemám až takové zkušenosti. Jen vždy poznám, která mi vyhovuje a která ne.
Takže pokud budete mít cestu do Primarku, určitě si tuhle rtěnku kupte! A ještě jeden plus má příjemnou vůni, není to zápach po rtěnce, ale taková jemná vůně. A vlastně i vzhledově je moc pěkná. A je tvarově přizpůsobená rtům, tudíž se nemusíte bát, že se na nějakou část rtů nedostane.

Jedno přetření

Dvě přetření

No není ta barva nádherná?


Jaká rtěnka je vaše oblíbená?

Doufám, že se vám tento článek líbil :)
Jednou mi přišel dotaz na to, kam mi někdo může soukromě napsat zprávu, aby ji nikdo neviděl. Takže můžete mi psát na můj email - katkanajman@klikni.cz odpovím vám, co nejdříve budu moct.
Dál mi můžete psát do zpráv na mojí fb page ZDE a nebo na můj osobní fb do zpráv ZDE . Moc ráda vám s čímkoli poradím, nebo vás klidně vyslechnu a popovídám si s vámi.

Pokud vás ještě něco zajímá, pište na ask -  zde , vše vám moc ráda zodpovím.
Nezapomeňte dát like na fb page - zde
Mějte se krásně Katie xx

5 komentářů:

  1. Rtěnka z Primarku kdo by to řekl. Ale barva je fakt krásná a až budu mít cestu do Primarku, tak se na ní rozhodně mrknu:)
    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Rtěnka vypadá moc pěkně, já osobně jsem spokojená s Essence longlasting rtěnkami, stojí kolem 70 Kč a dá se tam najít pár opravdu povedených odstínů ;)
    Ráda bych tě pozvala na mou vánoční giveaway, třeba se ti podaří vyhrát dáreček k Vánocům :)
    Vánoční giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, to ráda slyším. Smím se zeptat, kolik stála? A jestli nemají i fialovou takovéhle barvy? http://little-me.blog.cz/1411/recenze-na-rtenky-od-claire-s#komentare Tvá recenze mě hodně zaujala, nemůžu narazit na žádnou pěknou rtěnku, která by vyhovovala mým požadavkům (podobné, jako tvoje). Většina rtěnek nemá tak hezkou barvu jako ta moje, ale nevyhovuje mi kosmetika z Claire's, protože je to prostě shit no. :D Kdybys mi napsala na blog tu cenu a jestli mají i fialovou, budu moc ráda! :)
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji moc za chválu :)
    A marky na blog jsem ti právě odpověděla

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta vypadá opravdu luxusně! :) Má opravdu úžasný odstín :) A za tu cenu! :) Rozhodně se při příští příležitosti po ní podívám .)

    OdpovědětVymazat