neděle 16. listopadu 2014

Všestranné využití zubní pasty

Už jste slyšeli o tom, že zubní pastu nemusíte používat jen na zubní hygienu? Zubní pasta má nejedno využití, o kterém jste ani netušili.
Tipy, které Vám řeknu nejsou jen čistě moje nápady, takže mi nepište, že je to okopírované a tak. Já jen shrnu tipy z internetu do jednoho článku.
Ale i tak je tento článek maličko z mé hlavy jako domácí výroba bronzeru ZDE

1. Odstranění skvrn na oblečení
Určitě se hodně z vás někdy povedlo otřít rtěnku o triko, před vypráním dáte na skvrnu zubní pastu, promnete a dáte vyprat - skrvna by měla zmizet.
Údajně by pasta měla fungovat i na skrvny od kávy a trávy.

2. Čištění bižuterie
Máte zašlé naušnice, řetízek nebo náramek? Dejte na ně pastu, vyčištěte kartáčkem a vlažnou vodou opláchněte.

3. Čištění bot
Ušpinili jste si bílou gumovou část tenisek? Opět vezměte kartáček s pastou a boty budou jako nové. Platí to i na jakékoli jiné boty, nejen na gumovou část tenisek, ale například i na okopané boty (samozřejmě, že se vám neopraví, ale budou vypadat o něco lépe)

4. Odstraňovač barvy na vlasy
Pokud si sami barvíte vlasy, určitě máte barvu vždy v okolí obličeje, krku a uší a věřím tomu, že máte problém barvu odstranit. Měla by vám opět pomoci pasta a nebojte nemusíte se drbat kartáčkem, stačí navlhčený hadřík s trochou pasty.

5. Štípance od hmyzu
Pasta zmírňuje pocit svědění

6. Léčba prasklých koutků
Mně tedy koutky moc nepraskají, ale pokud vám ano, naneste na ně na noc pastu a ráno smyjte, určitě se vám rychleji zahojí

7. Čištění nehtů po odlakování
Tento tip jsem vždy využívala nejčastěji (dokud jsem neměla gelové). Vždy jsem nehty po odlakování měla zvláštně zabarvené a prostě nebyly čistě odlakované. Proto jsem si na ně dala pastu a vydrbala kartáčkem - nehty poté byly krásně čisté a bílé.

Na internetu najdete ještě o mnoho víc tipů, ale tyhle jsou takové nejvíce využitelné, řekla bych.
Tento článek je opět trochu kratší, ale myslím si, že se zlobit nebudete.

A ještě bych chtěla říct, že brzy můj blog oslaví první narozeniny - můj první článek vyšel 15.12.2013, tudíž doufám, že do 15.12.2014 se mi (nebo vlastně vám) podaří získat 20 000 zobrazení, byla by to pěkná oslava, co myslíte?:)


Pokud vás ještě něco zajímá, pište na ask -  zde , vše vám moc ráda zodpovím.
Nezapomeňte dát like na fb page - zde
Mějte se krásně Katie xx

5 komentářů:

  1. Jeden čas mi zubní pasta hodně pomohla od akné. Opláchla jsem si obličej teplou vodou, napatlala na sebe pastu, nechala zaschnout a opláchla - opravdu to funguje. Ale někomu s citlivou nebo suchou pokožkou by to mohlo uškodit.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak o tomhle jsem ještě neslyšela, určitě by to mohlo hodně lidem pomoct :)

    OdpovědětVymazat
  3. super príspevok..
    http://mimlovee.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Super využití pasty, zrovna na ty praskající koutky to určitě někdy vyzkouším. Docela na to trpím a nepřišla jsem na nic, co by mi urychlilo hojení.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj super tipy určitě nějaké vyzkouším. Ikdyž nějaké už používám.

    OdpovědětVymazat