úterý 28. října 2014

Recenze: Essence parfém

Dnešní článek bude opět recenze, jak tak na to koukám, poslední dobou nepíši nic jiného. Ale doufám, že i vás recenze baví a pomůžou vám třeba i při nákupu nějaké kosmetiky, či dalších věcí. A jelikož se blíží Vánoce, mohly by vám pomoci i při výběru dárků. Zrovna dnes Vám zrecenzuji parfém od Essence, který mně opravdu vyhovuje.




























Název: Essence - like a day in a candy shop
Objem: 50 ml
Cena: 189,-
Můj názor: Tento parfém jsem si koupila už po druhé. Poprvé ale v menším balení, to ani nevím kolik mělo ml, ale stálo 80 kč. Tak jsem si řekla, že za zkoušku nic nedám. A jak vidíte parfém mi vyhovuje, jelikož ho mám už podruhé. Když jsem se koukla na název, lekla jsem se, že to bude fakt něco sladkého, ale vůně je opravdu příjemná a nebolí vás z ní za chvíli hlava. Trochu sladší je, nedokážu přesně popsat, co cítím. Je taková jakoby kořeněná se sladkým nádechem, jestli mě chápete. Ale tu vůni vám nemusím tolik popisovat, jelikož tento parfém najdete v každé drogerii Rossmann a někdy i v Tetě. Ale ještě řeknu něco k výdrži - říkala jsem si, že za tu cenu a že je to Essence, výdrž nebude nic moc, ale byla jsem mile překvapená. Vůně z vás je cítit skoro celý den, samozřejmě, že během dne na vůni trochu ubývá, ale není problém si přes den na zápěstí nebo krk stříknout. Když se nastříkám ráno a odpoledne přijdu, ještě ji stále cítím. Ale tedy do večera nevydrží, což ji nevyčítám, jelikož málokterý parfém je cítit fakt dlouho. Rozhodně zajděte do drogerie a čichněte si, jestli vám bude vonět. Opravdu ji doporučuji.


+ cena
+ vůně
+ velké/malé balení
+ výdrž













Tak já doufám, že se vám tato recenze líbila. Určitě mi dejte vědět do komentářů, jestli tento parfém znáte/ máte. A jaky parfém je váš oblíbený :)
A taky připište, jaký článek byste si rádi přečetli.
Děkuji, že se přidáváte mezi pravidelné čtenáře a kdo sleduje můj instagram má vždy nejčerstvější informace o článcích.
Pokud vás ještě něco zajímá, pište na ask -  zde , vše vám moc ráda zodpovím.
Nezapomeňte dát like na fb page - zde
Mějte se krásně Katie xx

6 komentářů:

  1. Když jsme šli s přítelem na procházku po Praze, tak než jsem šla na náš sraz, tak jsem se zapomněla navonět :-D ( ne že by to příteli vadilo :)) Tak jsem šla do Rossmanna a sáhla jsem zrovna po testeru této a ehm... navoněla jsem se :-D je pravda, že výdrž má celkem dobrou, ale přesto.. já prostě nevím.. něco mi na ní nesedí.. Prostě candy no :-)) Sama mám doma spíše dražší parfémy, takže možná po srovnání je taková horší. Nicméně, špatný parfémek to není a moc se mi líbí provedení recenze, hezky se to četlo :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. Parfém nevypadá vůbec špatně, i cena mi vyhovuje. Až zavítám do drogerky, určitě se na něj kouknu, ale v současnosti používám Palyboye. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jo jasně chápu, každému voní něco trochu jiného :) Potřebovala jsem nějakou takhle levnější. Děkuji za pochvalu.
    Kristýna: Určitě se podívej a dej vědět, jak ti voní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám teda ze stejné řady a ano voní krásně apod. ale to je tak všechno. Když se ráno navoním a dojdu do školy tak už nic necítím, skoro ji proto nepoužívám, jsem líná jí tahat s sebou:/

    OdpovědětVymazat
  5. To je zvláštní :o Mně drží dlouho a opravdu nekecám. Vždy si stříknu i trochu do vlasů a tam drží asi nejdýl. Ale tak ona je z tebe třeba cítit, ale ty už sis na ni zvykla, jinak nevím proč ti nevydrží

    OdpovědětVymazat
  6. To je super, hledám nějaký parfém, který vydrží dlouho. Díky za inspiraci na vánoční dárek :-) www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat