úterý 2. září 2014

Hello September

Pro mnohé z vás září přichází s něčím novým a neznámým, já jsem si to zažila už loni, kdy jsem nastoupila do prvního ročníku. Letos je pro mě září jako každý jiný měsíc, haha, kromě prázdnin, ty se trochu liší. Ale když si to tak uvědomuji, i pro mě září nese něco nového a to nové předměty ve škole, nové tváře v podobě prváků a třeba i nové učitele. Jo, mám to taky tak, že se mi do školy nechce, ale nic s tím stejně nenadělám, proto mi přijde absolutně nesmyslně všude psát achjo zase ta škola a další podobné věty. 
Tenhle článek píšu už asi tři dny a pořád to mažu a upravuju..


Říkám si, jak napsat tenhle článek, aby byl něčím přínosný i pro vás. Asi je jen málo lidí, kdo se těší do školy, ale zkuste na tom najít i pozitiva. - Uvidíte své přátele, nebudete jen trčet doma a vlastně když se chodí do školy ubíhá čas do doby, než školu dochodíte. Mně například prvák utekl opravdu rychle, jsem zvědavá jestli i druhák bude takový, haha v to doufám.
Jak si pomoci při učení? 
Vždycky se mi hrozně líbí DIY sešity, jenže já nejsem moc tvořivý člověk :D A hlavně to potom ani není moc podobné tomu návodu. Ale určitě hezké sešity a hezká úprava vám pomůže při učení. Já jsem si sama v sešitech zavedla takový systém - např. literatura - vždycky zemi podtrhnu zeleně, autora fialově a dílo růžově a když se to musím naučit, tak při testu se mi to v hlavě promítá podle těch barev a hned si vzpomenu. 
Nejradši bych si pořídila jen jeden pořadač a do něj dala hodně průhledných folií a měla všechny předměty v tom, oddělené barevnými pásky. Jenže u nás ve škole je nejhorší to, že nějací učitelé požadují přímo ten a ten sešit a občas si je i vybírají pro kontrolu, proto mi tohle nevyjde. Ale bylo by to celkově dost velké usnadnění práce, mít vše při sobě.
Ok, víc tipů asi nemám. Ale jde o to se učit průběžně, ale já sama to nedělám, takže to nějak neřešte:D 
A abych neřešila jen školu, září je hezký měsíc. Začíná podzim aneb sweather weather a já svetry miluju. Jen škoda, že léto nebylo moc teplé, ale třeba ještě září překvapí. 
A abych to nějak zakončila, řeknu vám mé oblíbené kosmetické produkty na podzim.
Make-up stále volím lehčí, občas žádný. Já osobně mám nějaký od avonu, ale už není v prodeji bohužel. A ten mi naprosto vyhovuje, je spíše něco jako BB cream.
Oči si líčím stále stejně, stíny volím v nude barvách a udělám horní linku bez ocásku a řasenku.
Bronzeru dávám rozhodně méně než v létě, jelikož se vaše pleť začíná zesvětlovat a vypadalo by to dost nepřirozeně.
Na rty volím Love lips od Dermacolu a nebo jen balzám.
Nepoužívám nijak zvlášť rozdílné produkty, jen stále používám lehký make-up.

Tento článek úplně zakončím tím, že vám popřeji hodně zdaru ve studiu, ať se vám daří a ať máte dobrý kolektiv ve třídě.
Upozorňuji, že články už nebudou jednou za dva dny, ale tak 2x do týdne maximálně.
Děkuji, že můj blog čtete a přidáváte se mezi pravidelné čtenáře, moc mě to těší.
Pokud vás ještě něco zajímá, pište na ask -  zde , vše vám moc ráda zodpovím.
Nezapomeňte dát like na fb page - zde
Mějte se krásně Katie xx

3 komentáře:

  1. Pěkné :-) i cely tvuj blog :-) mužeš nakouknout třeba ke mě jsem začátečnice a hledam rady a tipy a hlavne bych hctěla jinej dess pokud s tím máš zkušenosti :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Haha díky za super rady a nápady :))
    http://alexaginger.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle je peckovej článek!! :) Super rady, super nápady!! :) To s tím potrháváním je mazaný!! :D :) Opravdu celkově celé super! )

    OdpovědětVymazat