středa 27. srpna 2014

TAG: 25 náhodných otázek

Jsem hrozná! A už jsem tu zase s nějakým Tagem. Původně jsem chtěla napsat něco záživnějšího, ale nic mě nenapadá a když už bylo by to dlouhé a možná i nezajímavé. 
Takže se vám tímto omlouvám a doufám, že se vám tento tag alespoň trochu zalíbí.


1. Máš nějaké domácí mazlíčky?
Ano, mám jednu kočku Tess. 

2. Řekni 3 věci, které jsou fyzicky blízko tebe?
Mobil, foťák, ovladač :D divná otázka
3. Jaké je teď počasí?
Krásné, svítí sluníčko a je i celkem teplo.
4. Umíš řídit? Jestli ano, nabourala jsi někdy?
Neumím.
5. V kolik hodin jsi dnes vstávala?
Asi okolo půl 10.
6. Kdy jsi se naposledy sprchovala?
Dnes ráno, achjo to jsou nudné otázky.
7. Co byl poslední film, který jsi viděla?
Řekla bych, že Jak se krotí krokodýli, ale nejsem si jistá.
8. Co říká tvoje poslední zpráva?
SMS - super, budu se snažit dorazit na čas :D
FB - Je to hrozný.
9. Co je tvůj vyzváněcí tón?
Otherside - Red hot chili peppers 

10. Byla jsi někdy v zahraničí?
Ano byla, několikrát.
11. Máš ráda sushi?
Nemám.
12. Kde nakupuješ potraviny?
Nakupují rodiče :D
13. Už sis někdy vzala prášky na spaní?
Ne -_-
14. Kolik máš sourozenců?
Jednoho bratra.

15. Máš stolní počítač nebo notebook?
Mám notebook
16. Jak stará budeš o tvých dalších narozeninách?
Hodně stará :D bude mi 18
17. Nosíš kontaktní čočky nebo brýle?
Nenosím, naštěstí.
18. Barvíš si vlasy?
Už nějaké ten rok ne.
19. Řekni něco, co plánuješ dnes udělat?
Dnes už nic :D
20. Kdy jsi naposledy brečela?
To nevím.
21. Tvoje oblíbená pizza?
Nemam ráda pizzu
22. Co máš radši - hamburgery nebo cheesburgery?
Ani jedno, nejim tyhle burgery.
23. Už jsi někdy byla vzhůru celou noc?
Několikrát
24. Jaká je tvá barva očí?
Hnědo-zelená.
25. Vidíš rozdíl mezi CocaColou a Pepsi?
Nevidím.

A ještě se vám chci pochlubit, mamka mi dělala už druhé gelovky, co na ně říkáte?

Doufám, že se vám tag alespoň trochu líbil, slibuji, že příště to už tag nebude.

Děkuji, že můj blog čtete a přidáváte se mezi pravidelné čtenáře, moc mě to těší.
Pokud vás ještě něco zajímá, pište na ask -  zde , vše vám moc ráda zodpovím.
Nezapomeňte dát like na fb page - zde
Mějte se krásně Katie xx

2 komentáře:

  1. Opravdu krásné nehty! A roztomilý bráška :3 ?D

    OdpovědětVymazat
  2. Jak, že jsi hrozná? :) :OO :D Mě tvoje tagy strašně baví..:) Zrovna tenhle jsem taky kdysi dávno na blogu dělala..:) Pěkné! :) Tess je nádherná a brácha samozřejmě to samé! :D :)
    A ty nehty jsou překrásný ! )

    OdpovědětVymazat