sobota 2. srpna 2014

Recenze na knížku: Hledání Aljašky

Ahoj,
nejdřív jsem vůbec nevěděla, co bych tak mohla napsat, jelikož mám nějaký psací blok a nic mě nenapadá a proto volím jednodušší článek a to, recenzi na knížku Hledání Aljašky od Johna Greena.

Autor a název: John Green Hledání Aljašky ( originál - Looking for Alaska)
Cena: 299,-
Můj názor: Nejdříve vám asi napíšu něco málo k obsahu. Nechci tu dělat spoilery a když se někdo chce dozvědět více, tak si to snad najde na Google. 
Hlavní děj knížky se motá okolo dívky, jménem Aljaška a kolem chlapce Milese.
Miles je posedlý pamatováním si posledních slov všech možných lidí. Dříve býval spíše outsiderem, ale co přešel na novou internátní školu už tomu tak není.
Kniha je rozdělená na dvě části a to: Předtím a potom. A snad každého zajímá, co se pod tímto skrývá, co asi znamená to potom a nutí vás to tu knihu prostě stále číst.
Opět je kniha napsaná se sarkastickým humorem, jako hvězdy nám nepřály. I když ty pro mě byly asi o něco lepší než tato kniha, ale asi jen kvůli tomu, že děj byl takový obsáhlejší.
Knížku jsem přečetla ani ne za 24 hodin :D nemohla jsem se od ni odtrhnout. Rozhodně to není poslední knížka od Johna Greena, kterou jsem četla - chystám se na paper towns.
Tento článek/recenze je krátká, ale chtěla jsem vám jen tuto knihu doporučit, určitě si ji přečtěte. Samozřejmě není to čtení pro každého, ale to už si musíte zjistit sami.
PS: Strašně se mi líbí obálka knihy :D
Mějte se krásně Katie xx.




6 komentářů:

  1. Taky jsem ji četla :) a mám dost podobný názor.
    http://stolen-feeling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju knížky od Johna Greena :) A na tuhle se chystám

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já tuto knihu zbožňuji :3

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že si ji konečně pořídám, J. Green mě poměrně dost láká :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  5. konečne som si ju objednala a už sa veľmi teším kedy si ju prečítam :3

    Tina

    OdpovědětVymazat