čtvrtek 31. července 2014

TAG: Liebster Award (CZ)


Byla jsem nominována na tzv. Liebster Award, o čemž slyším úplně poprvé, ale to bude asi tím, že zatím to koluje jen mezi anglickými blogery, jak jsem se dočetla na blogu slečny, která mě nominovala a rozhodla se dostat tento "tag" i sem. 
Tento tag vypadá zajímavě a myslím si, že se můžeme dozvědět i zajímavé informace o blogerech, které sledujeme.
Nominovala mě Theresa z blogu Berry the blue a tímto jí děkuji!

A máme tu i nějaká pravidla, tak na ně nezapomeňte! 

  1. Poděkujte blogerovi, který vás nominoval:)
  2. Napiš 11 faktů o sobě
  3. Odpověz na 11 otázek, které jsi dostal/a
  4. Nominuj 11 blogerů s méně než 200 odběrateli, aby odpověděli na tvých 11 otázek
Tak poděkování už mám za sebou, teď těch 11 faktů o mně. To už bude těžší, jelikož nikdy nevím, co bych o sobě měla psát:D


11 faktů o mně

  1. Jmenuji se Kateřina a je mi 17 let. (píšu to do jednoho faktu, jelikož je to takové "uvítání".
  2. Nemám žádné pořádné zájmy, kromě blogování a přátel:D Jako malá jsem chvíli dělala aerobic a chodila jsem na keramiku.
  3. Mezi mé nejoblíbenější interprety patří: Bryan Adams, U2, Red hot chili Peppers, The fray, Coldplay, Lenny Kravitz, Lucie, Oasis a další:)
  4. Tento blog mi zatím vydržel nejdýl ze všech, co jsem kdy měla a také je nejúspěšnější a doufám, že vydrží co nejdéle.
  5. Mám strach z pavouků a žab (včera nám jedna skákala po dvoře, ble) 
  6. Nikdy jsem nebyla na táboře. Jediné, co bylo s mojí generací, tak dva adapťáky se školou.
  7. Narodila jsem se na vesnici, pak jsem bydlela 9 let ve městě a teď zase na vesnici, ale na jiné
  8. Ve škole se mi daří celkem dobře 
  9. Když vidím nějaké video na youtube o tom jak youtuberky skladují svoji kosmetiku, říkám si, že na to, že jsem "beauty blogerka" mám té kosmetiky málo, ale já si s ní vystačím a ani vše nepoužívám.
  10. Nemám ráda neonové barvy, volím radši pastelové.
  11. Mým "snem" je po střední jet do Anglie nebo USA a minimálmě rok dělat au-pair, přiučit se v jazyce a pak se uvidí jestli vysoká škola, nebo práce tam.

Uf to byla fuška:D


11 otázek od Theresy

1. V jakém filmu bys nejraději žila?
Páni, to je dost těžká otázka:O Ale určitě by to byl nějaký americký romanťák, třeba jako LOL na místě Loly :D
2. Tvé oblíbené jídlo?
No tak rozhodně to nejsou špagety nebo pizza, jako u hodně lidí, ale já třeba miluju čínu:)
3. Jaký foťák používáš pro focení na svůj blog?
Takže buďto fotím mobilem ( MyPhone Next S) nebo digitálním foťákem (Samsung PL120)
4. Tvůj oblíbený blog?
Můžu i víc než jeden? Ale třeba například: Dommie fvckya, Boo needs new shoes, CCumrik, Moma - no tyhle jsou pro mě asi nejlepší.
5. Tvá oblíbená věc na tvé osobnosti?
Pokud bych brala povahovou, tak je to asi upřímnost.
6. Kde na světě bys nejraději žila?
V UK nebo USA
7. Jak vypadá tvůj ideální páteční večer?
Párty, párty, párty :DD Ne, dělám si srandu, posezení s přáteli stačí :)
8. Čím aplikuješ make-up?
Většinou prsty, ale mám i štětec, takže když nechci mít ušpiněné prsty, volím štětec.
9. Jmenuj 3 tvé nejčastěji hrané písničky.
U2 - beautiful day, Lucie - srdce, Redhoti - Otherside
10. Tvá oblíbená aplikace na mobilu?
Asi instagram
11. Co máš nejraději na blogování?
To je těžké jen tak napsat, ale asi to budou ohlasy čtenářů. Jsem ráda, když napíši článek, které ostatní baví, mám na něm komentáře a ostatní si z něj něco vezmou. Celkově mě na tom asi těší to, že někoho zajímá co píši, vůbec jsem nečekala, že bych někdy mohla mít už skoro 12 000 zobrazení a 56 pravidelných čtenářů. Skoro každý článek má nějaký komentář a za to já jsem vděčná vám, děkuji všem moc za podporu, vy jste ti, kteří mě na blogování baví nejvíce.


Mých 11 otázek

1. Máš nějaký vzor, koho?
2. Proč jsi začal/a s blogováním?
3. Jak bys sebe v jedné větě popsal/a?
4. Preferuješ radši ležérní styl oblékání nebo spíš elegantní?
5. Hraješ nějaké pc hry?
6. Jaký je tvůj názor na dnešní generaci?
7. Máš/Chtěl/a bys tetování nebo piercing?
8. Jaký je tvůj oblíbený film a kniha?
9. Bez čeho bys nemohl/a žít? (úplně cokoli)
10. V jakém obchodě nejčastěji nakupuješ?
11. Jsi spokojený/á se svým blogováním, stylem psaní a celkově s celým blogem?


A teď by vás asi zajímalo, koho nominuji:) Tak tady jsou!


Tak to by bylo pro tenhle článek uplně všechno, doufám, že se nikdo z nominovaných nezlobí, že jsem jej nominovala a doufám, že se každý zapojí a pak mi pošle do komentářů hotový tag:)
Pokud máte další dotazy piště SEM
A lajkute fb page TADY
Mějte se krásně Katie xx



10 komentářů:

  1. libi se mi cos napsala, ze se ti libi (slozita veta :-D ) na blogovani :) a rada jsem se o tobe dozvedela neco noveho ve faktech :)

    OdpovědětVymazat
  2. To musel být vysilující výkon toto vše sepsat =D

    Každopádně bych ti rád doporučil můj vlog, kde začínám se sérií videí o finančním vzděláním pro každého... http://youtu.be/UdbpbWadNLY Doufám, že se ti to bude líbit a popřípadě mě doporučíš dál ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Dekuju moc za nominaci, a jdu nato!:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné.. :) Gratuluji všem těm co jsi nominovala dál..
    Jinak skvělý článek.. :) ! Moc hezké odpovědi a fakty. .:)

    OdpovědětVymazat
  5. http://jeanne-s-world.blogspot.cz/2014/08/liebster-award.html#more Mám hotovo O:) ^^

    OdpovědětVymazat
  6. Zapomnela jsem ti to sem dat, ale uz je napsany 😃 simonevxls.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Máte pěkné odpovědi!:)
    A Simčo, tak tys to sem ani dávat nemusela :D o tobě vim :D

    OdpovědětVymazat