pátek 11. července 2014

Shirtinator - výroba vlastního trika atp.

Určitě znáte takové ty trička na kterých jsou různé meme postavičky a další originální návrhy. A víte, kde se taková trička dají koupit? Stále nevíte? No, tak já vám to řeknu eshopu Shirtinator - zde
Můžete si tam nechat vyrobit vlastní tričko, mikinu, sukni, šaty, tílko, tepláky, trenky, čepici, dokonce i dětské body a tak dále. 
Když si chcete nechat vyrobit tričko budete postupovat ve třech jednoduchých krocích. A to: 
 Jako první si vyberete, to na co potisk chcete.
 V druhém kroku si vybere motiv. Vybírat můžete z nespočetně mnoha motivů. Od známých hlášek až po ty nejoriginálnější obrázky. A pokud chcete být ještě originálnější, kliknete ne poslední políčko vlastní motiv a můžete si tam nahrát svoji vlastní fotku, obrázek, text.



Když si vyberete motiv, můžete ale nemusíte, si na tričko dopsat ještě nějaký text.







Když máte toto hotové, dole pod tričkem se vám ukáže cena a vy si tričko přidáte do košíku a pokračujete v objednávce.
A můj názor na tento "eshop"? Já jsem s nimi nad míru spokojená. Při vytváření mého trička, nebyly žádné problémy a když jsem měla jakoukoli otázku, neváhala jsem se zeptat v emailu a během chvilky mi dorazila odpověď.
Já mám takovou povahu, že se xkrát ujišťuji, zda jsem udělala vše správně a tento eshop je tak ochotný mi tolikrát odpovědět.
Když bych to shrnula - na této stránce si můžete vyrobit vlastní tričko s potiskem nebo tričko s fotkou, vlastně ani to nemusí být jenom tričko, může to být cokoli jiného. Když se dostanu k ceně, není to uplně nejlevnější, ale za originalitu se musí platit, nemyslíte?
Takže za mě rozhodně tento eshop doporučuji!
A pokud se vše vydaří, tak jak má a vyjde mi moje tričko, určitě o něm bude článek.
Mějte se Katie xx

6 komentářů:

  1. Ukážeš nám i svoje hotové triko? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud se vše vydaří, tak jak má, tak až přijde určitě o tom napíši další článek :)

    OdpovědětVymazat
  3. S eshopem mám taky zkušenost.. :) A nemůžu na něj říct jediné špatné slovo.. :)
    Byla jsem 100% spokojená. :)
    Moc pěkný článek! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný článok :) musím vyskúšať :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  5. wow, zkusím to taky (y)

    http://livycrazydiary.blogspot.cz/ zavítej i na můj blog :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si teď ulítávám na meme tričkách. Teď mi přišlo tohle http://nejmocnejsitrika.cz/meme-tricko-ukazes-mi-pindika/ a je boží. Do školy ho ale radši nenosím :-D

    OdpovědětVymazat