pátek 25. července 2014

Malá kulturní vsuvka

Ahoj, dnes tu pro vás mám jen takový kratší článek o tom, co se dělo včera u nás ve městě:)
Jako každý rok se u nás ve městě koná nokturna u muzea T.G.M. a znamená to, že je několik večerů s koncerty(většinou to jsou interpreti z okolí našeho města)
A zrovna včera hrála moje oblíbená rakovnická kapela, se kterými se i trochu znám, tak jsem samozřejmě musela jít a rozhodně jsem neprohloupila. ZDE máte facebook té kapely, jmenují se 2ND (second). Second hrají nejčastěji rock, například písničky od Red hot chili peppers, U2, Ramones, někdy Coldplay a tak dále.
Celé to vypuklo okolo 20:30 a končilo někdy před půl 11.
Začátek byl takový vcelku poklidný, ale pak se to trochu rozjíždělo, lidí bylo více a více a všichni vypadali mnohem veseleji než na začátku.
Během koncertu Johnny(zpěvák) popřál přede všemi svojí mamce k narozeninám a věnoval jí dvě písničky a jí to opravdu dojalo, no vlastně nás vše. 
Na koncertu i Second zahráli svojí první vlastní písničku a zněla opravdu bezvadně, už proto vám je všem doporučuji. 
Všechny songy, které zazněly mám opravdu ráda, ať jsou známé nebo méně vždy to byla trefa do mého vkusu. 
Pokud jste si všimli o této kapele jsem vám psala už jednou v jednom ze sobotních reportů, tak doufám, že si je alespoň někdo z vás trochu oblíbil. Já chápu, že si nemůžete oblíbit jentak někoho, koho skoro neznáte a možná je ani v nejbližší době neuvidíte hrát. Pomalu ale jistě začínají hrát i mimo Rakovník, tudíž sledujte jejich page a brzy se můžete dozvědět nějaké novinky. 
Tento článek je opravdu krátký, ale moc to sekunďákům přeji, proto je chci dostat i vám do podvědomí. 
A abych to nějak zakončila, dám vám sem pár fotek ať vidíte, jaká byla bezvadná atmosféra. (autor fotek je ve vodoznaku na fotkách)




Dejte vědět jak se vám second zalíbili a mějte se krásně Katie xx
Nezapomeňte lakovat mojí fb page ZDE

2 komentáře:

  1. Upřímně jsou mi strašně sympatičtí.:))
    Zpěvák vypadá mile..:D :) Že?? :))*
    To, že popřál mamince..:)) aww
    Mám radost, že sis to užila..:) Jinak jako vždy super článek!!:))

    OdpovědětVymazat
  2. Lásky naše:3 jsou to borciii!!:-) všichni jsou milí :3 super!

    OdpovědětVymazat