úterý 22. července 2014

Když ostatní, tak i já (OK, just joke)



Jak jistě většina z vás poznala z názvu článku, jedná se o něco nového.
Pro komunikaci s vámi jsem "používala" instagram, vždy jsem vám tam sdílela fotku na co bude článek nebo tak podobně, ale zdálo se mi, že málokdo z vás to ví a někteří ani nemáte instagram. Pro ty co ho mají zůstává vše stejné, instagram ZDE fotky stále budu přidávat.
A vy, kteří instagram nemáte, zbystřete! Založila jsem na facebooku stránku, kam vám budu psát všechny novinky ohledně blogu i mě, kdy budou nové články a i vy mě tam budete moci kontaktovat. Stránka ZDE - budu moc ráda, když dáte like a popřípadě ji budete i sdílet. Hah, samozřejmě tu stránku lajkněte i vy, co insta máte:D.
Ještě bych vám chtěla poděkovat už za skoro 11 000 zobrazení blogu, které stále přibývá. A také za 52 pravidelných čtenářů, jsem vám za to moc vděčná a doufám, že se i dále budete přidávat, děláte mi radost!:)
Klidně mi posílejte i vaše blogy, ráda se podívám - klidně se můžeme domluvit i na vzájemném sledování, nebo oplácení komentářů, však to znáte.
Momentka z open air festivalu.
Tak to je asi všechno, co jsem vám chtěla tímto článkem říct. 
Děkuji za kladné ohlasy ohledně mých recenzích a hlavně té poslední na paletku od w7 - ZDE .
Příští článek by měla být opět recenze, tentokrát na produkt od L'orealu.
Mějte se krásně Katie xx

2 komentáře:

  1. Gratuluju, velké číslo:)

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad.. :) Like jsem samozřejmě dala.. :) !!
    Gratuluji jak k zobrazení tak k pravidelným čtenářům! :)

    OdpovědětVymazat