sobota 14. června 2014

☼ Maybe summer ☼

Vzhledem k počasí, to vypadá tak, že léto se neskutečně blíží. Kalendářně je tedy stále jaro, ale zbývá jen pár dní do léta. 
To znamená i do prázdnin, alespoň tedy pro nás studenty. Mně a určitě většině z Vás zbývá ve škole už jen pár testů a uzavřou se známky. Určitě znáte takové to dohánění na poslední chvíli, snad ještě nikdy se mi nestalo, abych na konci školního roku měla všechny potřebné známky, proto se pak testy valí jeden za druhým. Ale letos už mi zbývají jen 2 testy a pak vítejte prázdniny! ☺ Taky už se tak neskutečně těšíte na ten klid a volno? I když! Počkat! Co brigáda? Čeká někoho z Vás? Mě snad ano, i když se teda netěším na promarněnou část prázdnin brigádou, ale ty peníze za to stojí!:)
Jak někdo možná už víte, loni v září jsme se z paneláku přestěhovali do rodinného domu, myslím si, že díky tomu celé léto bude jiné. V paneláku, vždycky když bylo vedro, se nedalo ani dýchat a venku to bylo možná i horší, kdežto v domě bývá většinou chládek a nebo je zahrada, kde se dá najít i stín. 
Když letos začala vedra, bylo mnohem příjemnější ten den trávit na zahradě, proto jsme si koupili i bazén a vedro nám už určitě nebude. 
Takhle jsem poslední vedra trávila já, na balkoně ve stínu a v bazéně byla mamka s bráchou, byl čerstvě napuštěný a studený, brrr. Ale asi po dvou dnech měl už skoro 30°C.
Ale ve škole uplně trpíme máme tam šílené vedro, je to celkem nová budova a má strašně moc oken a díky tomu je tam okolo 32°C. Když jsem chodila na základku, tam byla zase uplná zima, málo oken a stará budova. Na některých školách dokonce zkracovali vyučování, ale u nás opět nic, no co se dá dělat.


 A co nějaké super summer songy?
Určitě někdo z vás znáte aplikaci Spotify, kde máte různé hudební playlisty. Já jsem vybrala zrovna tyhle dva letní, které by se vám mohly líbit. Jsou tam energické písničky, které vás na léto přímo nabudí. Samozřejmě je tam mnohem více playlistů stačí jen hledat. Aplikaci si můžete zdarma stáhnout na google play(nevím jak je to u jiných operačních systémů). Občas vám tedy vyjede mezi písničkami nějaká reklama, pokud jí tam chtít nebudete za aplikaci zaplatíte.
Trošku starší fotka
S létem přichází i hudební festivaly, včerejškem začal Votvírák a strašně moc festivalů je ještě před námi. Chystáte se na nějaký? Já tedy na žádný velký bohužel ne, jen se spokojím s malým "fesťákem" u nás na vesnici, kde bude hlavní hvězdou Paulie Garand a Skyline, ale pujdu tam se svými skvělými kamarádkami tak si i tohle užijeme. 

Ani nevím, proč jsem tenhle článek psala, celkově mi přijde takový nesmyslný. Ale měla jsem nutkání něco o létě napsat a tohle mi šlo nějak pod ruku a psalo se to uplně samo. 
Jak trávíte vedra vy? 
Chystáte se někam v létě na dovolenou, k moři nebo jen někde po Česku/Slovensku?
Jdete na nějaké letní festivaly? 
Jakou hudbu v létě rádi posloucháte?
Zahltila jsem Vás otázkami, tak bych byla ráda, kdybyste mi i odpověděli:D
Mějte se krásně a neupečte se v těch vedrech, Katie xx


1 komentář:

  1. Opět krásný článek!! :)*
    Jinak jáa vedra.. :D Teď jsem se většinou učila, ale když se dalo tak jsem byla nonstop v bazénu, měl strašně moc.. :(( :D
    Na dovolenou, absolutně netuším.. :( My jsme taková rodina co to plánuje jakoby "ze dne na den.. :D "
    Festivaly.. :( Netuším, ale snad !! :)
    V létě poslouchám cokoliv! :D
    :)** :)

    OdpovědětVymazat