čtvrtek 15. května 2014

The Carrie diaries

Na ask mi přišla otázka, zda bych napsala něco o seriálu The Carrie diaries, na který jsem začala koukat a už jsem ho i dokoukala. Tento seriál má být "předchůdce" sexu ve městě.
Když to vezmu tak všeobecně, tak seriál je o studentském životě, kde je hlavní postavou Carrie Bradshow a Sebastian Kydd. Carrie dostane možnost stážistky v New Yorku a to jí celé změní život a i díky tomu je seriál zajímavější. Nechci vám říkat o tom, co se děje v ději, jelikož to si můžete přečíst někde na internetu, nebo na to můžete rovnou začít koukat. Myslím si, že moc těchto studentských seriálů není. 
Bohužel jsou jen dvě série, což mi přijde jako obrovská škoda. Ale prý je malá sledovanost. Já moc nejsem na seriály jako jsou PLL, TVD a tak.Proto mě tento seriál zaujal. 
Původně jsem na něj začala koukat kvůli Sebastianovi (Austinu Butlerovi), ale nakonec mě to tak chytlo, že během 3 dnů jsem měla zhlédnuté všechny díly. 
Já ani nějak nevím co o tom dále psát. Protože kdybych vám tu povídala o tom, co se tam všechno stane, co mě zarazilo, tak potom kdybyste se na to dívali, věděli byste co se stane a to já nechci. Já sama jsem na to začala koukat spontánně, bez jakýchkoli rad a doporučení, hledala jsem seriál tohoto typu.
Rozhodně vám tento seriál doporučuji a byla bych moc ráda, kdybyste mi po jeho zhlédnutí napsali vaše pocity, když celkově shrnu ty moje tak z toho vyleze něco jako: Omg to je boží, proč to takhle skončilo, Austin je božskej......
A nechtějte vědět, co se mi honilo hlavou během toho seriálu. Např.: Proč tohle sakra udělala, hlavně ať mu odpustí, proč je na ní nepříjemný, zamysli se nad sebou a tak dále :D já bych jim tak pořád radila, co mají dělat, ale samozřejmě, když dělali to co se mi nelíbí, bavilo mě to ještě víc, protože jsem chtěla vědět rozuzlení.

To by bylo asi všechno z tohohle článku, není moc dlouhý ani moc smysluplný, ale chtěla jsem alespoň něco sesmolit:)
Tady máte fotku milovaného Austina:)

Mějte se krásně a piště vaše názory.Katie xx

6 komentářů:

  1. Jeden z nejlepších seriálů, které jsem kdy sledovala. Kromě Sebastiana se mi strašně líbí oblečení, co Carrie nosí. Ačkoliv se to celé odehrává v 80. letech, přijde mi, že má mnohem lepší styl jak většina holek v dnešní době :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, ma krasny styl. Hlavne vsechno se to vraci do mody. Tak nam to neprijde ani nijak staromodni. A rozhodne v dnesni dobe vetsina holek nedokaze dobre kombinovat druhy obleceni a doplnky.

      Vymazat
  2. My compliments for your blog and pictures included,I invite you in my photoblog "photosphera".

    CLICK PHOTOSPHERA

    Greetings from Italy

    Marlow

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooh thank you very much!:) your photos are beautiful. I love it!

      Vymazat
  3. Ten seriál byl pěkný, ráda jsem se na něj dívala :)) Milovala jsem Carriin styl!

    OdpovědětVymazat