sobota 10. května 2014

Proč poslouchám 5 seconds of summer

Vůbec mě nenapadalo, co bych napsala za článek. O kosmetice nějak nemám co a vymýšlet nic jiného se mi dneska nějak nechce, však to určitě znáte.
A proto jsem se koukla na seznam témat, která jsem vám slíbila, že napíšu.- jo ta věta je trochu nesmyslná, ale vy to snad chápete.

Pro dnešek jsem si tedy vybrala téma, proč poslouchám 5 seconds of summer. Pro ty, kdo je neznáte. Je to chlapecká kapela, pocházející z Austrálie. Skládá se ze 4 členů- Luke (zpěv, kytara), Calum (zpěv, baskytara), Michael (zpěv, kytara), Ashton (zpěv, bicí). Zpívají teda všichni, ale dá se říct, že hlavní zpěvák je Luke. Určitě vám tu o nich nebudu říkat víc podrobností, kdyby vás zaujali najdete je všude.
Teď se ale přesunu k tomu hlavnímu a to proč mě zaujali a proč je poslouchám.
"Poznala" jsem je 11.5.2014 a to na koncertě 1D v Německu, kde na ně běžela upoutávka na všech těch obrazovkách. Hrál tam jejich song Heartbreak girl - poslechněte si ji a uvidíte, že vás zaujme - teda nevěřím, že všechny ale někoho jo:D
Hned když jsem se vrátila domů poslechla jsem si i jiný písničky a věděla jsem, že budou moji oblíbenci. 
Celé 1D boom se mi zdá, že tak trochu vyprchává, jelikož mi přijde, že všude maj jen reklamu, jako třeba ty nové boty v Deichmannu, už je to jak s Hannah Montanou, ta taky měla všechny možné věci se svou podobiznou. 1D se v poslední době už nějak moc neprojevujou. I když teď jim zase začalo tour, tak se o nich mluví více. Ale samozřejmě je mám pořád ráda. Ani nevím proč vám to sem píšu:D
Ale já se zase vrátím k 5SOS. Oni mi přijdou opravdu moc sympatičtí, hodně komunikují s fanoušky ať už před koncerty nebo přes sociální sítě. Teda je pravda, že když jsem byla v Londýně a byla jsem před "arénou" kde měli vystupovat ven nepřišli, možná tam byli už dřív odpoledne ale nevím, fotky jsem nikde nenašla.
Jejich hudba mě snad nikdy neomrzí, je energická a prostě taková "jiná". A samozřejmě kluci jsou hezcí, tak se na ně i dobře dívá :D
A víte co se mi na nich ještě hrozně líbí? To jak na facebook zveřejňují takové ty obrázky od fans, několikrát to byly i obrázky z Česka, což je takové potěšující a já moc děkuji slečnám, že jim tam ty obrázky posílají a doufám, že díky tomu se tady v ČR někdy staví:)
Teď tak přemýšlím, co bych k nim ještě mohla napsat. Ale už mě nic nenapadá, tak proto bych to ukončila tím, že vám všem doporučuji si je poslechnout a pokud by vás něco o nic ještě zajímalo, napište do komentářů moc ráda vám odpovím:)
A jelikož mi teď dochází téma na články(mám v přípravě 2 videa, jenže na natočení teď nemám moc času, takže je ještě nečekejte) tak vás chci poprosit, zda byste mi do komentářů, nebo na ask - ZDE nebo kamkoli jinam, napsali nějaká témata na články, která byste si rádi u mě přečetli:)
Děkuji vám, že čtete. Mějte se hezky Katie

7 komentářů:

  1. Muselo být skvělé navštívit koncert, tiše závidím! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to super!:) Věř mi, že jednou se tam také dostaneš:)
      pokud by tě zajímalo více mám o tom i článek :) http://katienajmannova.blogspot.cz/2014/02/koncert-one-direction.html

      Vymazat
  2. 5sos jsou nejlepší :)) doufám ze je jednou uvidim

    OdpovědětVymazat
  3. Mám je strašně ráda!! :))* Doufám, že je někdy uvidím..<3!
    Jsou úžasní!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Od kluků jsem nikdy nic neslyšela, ale poslechnu si je. :)
    Zní jako kluci s písničkami, které by mi mohly pozvednout náladu... :))

    OdpovědětVymazat