středa 23. dubna 2014

♡ TAG: Meet my mum ♡


1. Jaká jsem byla jako dítě? Uřvaná, bojácná, cizí se na tebe nesměl ani podívat, abys nebrečela
2. Co si myslíš o tom, že píšu blog? Píše to skoro každý puberťák, tak proč ne ty
3. Je nějaká vtipná věc, kterou jsem dělala, když jsem byla mladší? No, nevím asi ne
4. Je něco, co ses ode mě (v ohledu kosmetiky) naučila? Možná používat make-up
5. Mám nějaký divný zvyk? Vstávat k obědu :D
6. Pokud bys mě mohla přejmenovat, jak bys mě pojmenovala? Nechci tě přejmenovat
7. Jedna věc, kterou si přeješ abych dělala? Sama od sebe pomáhala (abych ti to nemusela říkat) a víc si hrála s "bratříčkem"
8. Něco otravného, co dělám. Chceš radit v pixwords
9. Nějaká věc na které jsem závislá. Na mobilu
10. Kde bys mě chtěla vidět za 10 let? Na hradě nebo v Anglii, nebo pracovat u 1D
11. V čem si na mě nejvíc pyšná? Že se dobře učíš
12. Jaká věc ode mě ti udělala největší radost? Věc nevím, ale to, že každé ráno máš na starosti toho grázlíka(brácha), to mi moc pomáhá
13. Jaký je tvůj oblíbený náš společný moment? "Jsem kráva" , večerní kecání, když mám náladu
14. Jaká jsem ve škole? To nevím, asi v pohodě
15. Co bys změnila, kdybys mě mohla vychovat od znova? Nic bych nezměnila

Trochu starší fotka









O tento tag mi přišla žádost, tak tady je:) 

Je trochu kratší, mamka se nezvládla rozepsat:D
Další žádosti klidně piště, napíšu si je na seznam
Mějte se hezky, Katie xx

1 komentář: