pátek 18. dubna 2014

O čem v životě sním a jaké jsou mé cíle


V mém biu se toho o mně asi moc nedozvíte a proto bych vám alespoň tímto článkem chtěla přiblížit mé sny a cíle v životě.
Ujišťuji vás, že tento článek nebude dlouhý a nehodlám vás tu zahlcovat mnoha informacemi o mně.
Myslím si, že cílů ani moc nemám, sny rozhodně převažují.

Mezi mé cíle patří dodělat střední školu a udělat maturitu, což je rozhodně splnitelný cíl.
Nejsem si jistá, že budu chtít jít na vysokou školu, proto mým cílem je mít nějakou dobrou práci, která mě bude bavit. 
Ale takový velký cíl je odstěhovat se do jiné země, nejlépe Anglie nebo USA, ale samozřejmě bych se nebránila i jiným nabídkám.
Poslední cíl je mít spokojenou, šťastnou rodinu.
Ano jak jsem řekla, cílů není mnoho, ale já jako cíl považuji to, co je hodně pravděpodobné, že by se mi mohlo splnit.

Když se přesunu k mým snům, tak ty se hodně týkají článku before i die - zde .
Rozhodně mým snem je mít čtený blog. Nemusí ani tak být slavný, ale chtěla bych abyste četli, komentovali a hlavně posílali nápady abyste byli spokojení.
Nebudu tu jmenovat sny jako žít s nějakým slavným mužem.
Ale určitě je můj sen, setkat se se všemi slavnými osobnostmi, které obdivuji.
Víte co bych si ještě přála? Zkusit herectví, získat nějakou roli, ať už v reklamě, filmu, seriálu, či čemkoli jiném. Zatím jsem měla zkušenost dělat komparz v hudebním klipu a moc mě to bavilo, bylo by hezké se tomu více věnovat.
Toto nevím jestli zařadit do cílů nebo snů, ale chtěla bych mít nádherný obrovský dům :)

Celé je to takové hodně do budoucnosti. Je pravda, že spíše žiju přítomností a nechávám osudu, co se stane, ale rozhodně si za svými cíli i sny půjdu a nebudu na ně jen z vrchu koukat.
Tento článek není moc dlouhý, ale doufám, že se vám aspoň trochu líbil.
Děkuji za nápady a posílejte dál.
Mějte se hezky Katie xx.

2 komentáře:

  1. Cíle máme skoro stejné ! :)
    Přeji hodně štěstí se vším, co se v životě objeví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, i tobě hodně štěstí a do života jen to nejlepší

      Vymazat