neděle 6. dubna 2014

Before i die

Skoro na každém blogu je článek before i die, což znamená před mojí smrtí. Vlastně napíšu vám sem většinu věcí co bych chtěla udělat, mít a tak podobně než zemřu. Tenhle úvod zní strašně pesimisticky. Neplánuju zemřít nebo tak něco, ale tenhle článek se zdá být docela oblíbený. Snad každý v životě si prošel něčím zlým, ale vše zlé je v životě pro něco dobré a proto si stále věřte a nepřestávejte věřit.
Upozorňuji, že to co sem postnu není rozhodně vše co bych chtěla udělat. A ani toto není to nejhlavnější.
Většina obrázků ani nepotřebuje komentář, proto k nim ani žádné zbytečnosti psát nebudu.
O tohle se snažím, ale uvědomuji si, že ani slavný být nemusí. Stačí mi, když vás bude bavit a bude tu od vás nějaká odezva.





Nezapomínejte kliknout na tlačítko další informace, už několikrát mi někdo řikal, proč je článek tak krátký. Ale jen neviděl ten nápis.



Nikdy mi nevydrží psaní deníku více jak dva dny a štve mě to.









 Určitě minimálně jednou bych se tam chtěla podívat.
 Nemusím tam ani žít na pořád, ale na nějakou dobu určitě.






Zase to také nemusí být na pořád.












































Coachella i tomorrowland jsou obrovské festivaly. Musí být opravdu velký zážitek tam být.















































 Opravdu bych chtěla tu pravou nejlepší kamarádku

 Přes internet znám spoustu super holek a opravdu bych je chtěla poznat tváří v tvář.

 Chtěla bych být sama sebou, ale nedá se to. Jelikož nechci být terčem posměchů a tak podobně. Což většinou lidé se svým stylem jsou. Ale chováním jsem rozhodně svá a neřídím se dle ostatních.


 Musí být zážitek být výměnným studentem.













Myslím si, že jsem tu zveřejnila opravdu dost věci. Pochlubte se taky něčím co vy byste chtěli udělat než zemřete?
Máme něco společného?
Mějte se hezky Katie xx

2 komentáře:

  1. Krásný článek.. <3
    U mě je toho tolik, ale myslím, že spoustu věcí máme stejných.. :)* <3
    Jinak jedna věc kterou bych opravdu moc chtěla stihnout než zemřu, vidět tě.. <3 Nevím jestli se nebudeš zlobit, že to píšu sem, ale jsi strašně zlatý člověk.. <3 Mám tě hrozně ráda, kdykoliv mě vyslechneš, jsi tu pro mě, hrozně moc si tě vážím.. <3 Děkuji ti za všechno <3!
    Musíme se vidět..<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:*
      Nezlobím se, že to píšeš sem! I já tam mám napsané meet my online friends a ty patříš mezi ty TOP! A věřím v to, že se jednou setkáme :* Taky si tě moc vážím, vím, že ti můžu důvěřovat!

      Vymazat