úterý 18. března 2014

♡ TAG: This or that ♡

Po nějaké době jsem si pro vás připravila zase TAG, tentokrát nese název: This or that, tudíž tohle nebo tamto.
Poslední dobou nemám vůbec nápady, ale našla jsem tento TAG a zní i celkem dobře, proto jsem si ho vybrala. 
A zároveň vás prosím o pomoc, napište mi co byste si přáli, aby se objevilo na mém blogu. Zahlťte mě tématy na psaní. Budu moc ráda. Psát mi můžete do komentářů, na ask, na facebook, nebo třeba i na twitter

Tak asi začneme :)

Obličej:

tvářenka nebo bronzer? Asi bronzer, ani jedno nějak moc nepoužívám, ale na tvářenky nikdy nemám dobrý odhad.

lesk nebo rtěnka? Težko se vybírá, ale asi spíš lesk. Ale já osobně mám nejradši barvící balzámy

oční linky nebo řasenka? Obojí používám dennodenně, ale kdybych si musela vybrat, tak řasenka, bez ní se mi jen linky moc nelíbí

make-up nebo korektor? Konečně něco, kde mám jednoznačnou odpověď. Korektor nepoužívám při každém líčení, ale make-up ano. Tudíž je make-up jasnou volbou.

neutrální nebo výrazné oční stíny? Rozhodně neutrální. Opravdu moc nemusím ty barevné stíny a když už, tak jen na nějakou společenskou akci, aby ladily s doplňky nebo oblečením.

štětec nebo houbička? Abych pravdu přiznala, aplikuji make-up prsty, ale jinak se klaním ke štětci, a proto bych se vás chtěla zeptat jaké máte štětce, hodlám si nějaký koupit. 
A ještě jedna věc, jaký máte make-up? Ten můj už nekryje, tak jako dřív.

Nehty:

krátké nebo dlouhé? Já bych volila středně dlouhé:D

umělé nebo přírodní? Líbí se mi obojí, ale asi víc tedy přírodní.

světlé nebo tmavé? Mám radši světlé barvy, takže světlé.

Tělo:

krém nebo máslo? Spíš krém.

gel nebo mýdlo? Rozhodně sprchový gel, přijde mi, že je v něm větší výběr a mnohem víc voní.

Vlasy:

kudrnaté nebo rovné? Já nemám ani to, ani to. Ale více se mi líbí rovné:) A nebo takové ty přirozené přírodní vlny.

drdol nebo culík? Na 100% drdol

lak nebo gel? Nemám potřebu, běžně něco z toho používat, ale když už tak lak.

krátké nebo dlouhé? Dlouhé, dlouhé, dlouhé

světlé nebo tmavé? Tak záleží na člověku, ale na mě jednoznačně tmavé. 

Móda:

džíny nebo tepláky? Džíny ven a tepláky na doma

dlouhý nebo krátký rukáv? Asi dlouhý

šátky nebo čepice? Rozhodně šátky:)

Puntík nebo proužek? Vzory moc ráda nemám, ale jinak asi puntík.

Doufám, že se vám tento TAG líbil a že alespoň někdo odpoví na ty otázky:))
Mějte se hezky Katie xx

8 komentářů:

  1. Moc pěkný tag :))*
    Jinak strašně ráda bych ti pomohla s těmi štětci nebo s tím make-upem :)* Ale netuším.. :( :DD :)*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:*
      Však to nevadí, kdyžtak budu prostě testovat :)

      Vymazat
  2. Prosím Katy uděláš nějaké nové video :) moc se mi líbí třeba tvůj den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Když mě, nebo tebe napadne něco zajímavého, tak proč ne:)

      Vymazat
  3. A uděláš nějaký ten Giveaway nebo jak se to píše.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až bude 10 000 zobrazení blogu a více pravidelných čtenářů :) teď by to nemělo cenu

      Vymazat
  4. Udělej třeba nějakej článek o svém dětství nebo rodině, koníčkách, nebo třeba o nějakejch oblíbených nebo neoblíbených filmech a písničkách, nebo třeba o lásce a o klucích atd. :)

    OdpovědětVymazat