sobota 29. března 2014

Mini recenze: Gliss Kur hair repair

Jelikož už vůbec nevím o čem mám psát, připravila jsem si pro vás alespoň mini recenzi na přípravek od Schwarzkopf - Gliss Kur hair repair with liquid keratin komplex.
Řeknu vám pár informací o tom, co by měl přípravek splňovat a jak působí na mě.
Když vám vlastně popíšu co to je vubec zač. Tak je to balzám na vlasy ve spreji. Používá se bez oplachování na vlhké, nebo klidně i suché vlasy.
Je určen pro velmi namáhané a lámavé vlasy. Měl by usnadňovat rozčesávání. Obsahuje pečující olejový elixír.

Když to vezmu tak jak zapůsobil na mě. Řeknu to jednoduše, jako balzám super, ale že by nějak regeneroval vlasy to vubec. 
Tento balzám ve spreji mám už po druhé, poprvé jsem ho měla ale s jinými účinky. Tento je novinka tak jsem ho chtěla zkusit. 
Používám ho už určitě více jak měsíc, dennodenně po umytí vlasů před rozčesáním.
Rozčesávání mi výrazně ulehčuje, oplachové balzámy mi vůbec nevyhovují.
Má krásně příjemnou vůni, proto ho někdy použiji i ráno do suchých vlasů.

Název: Gliss Kur hair repair with liquid keratin komplex
Cena: okolo 100,-
Objem: 200ml

Koupit x nekoupit
Já osobně si tento už znovu nekoupím, jelikož svou funkci plní jen částečně. Možná časem zkusím zase jiný druh. 
Ale rozhodně pokud se vám hodně cuchají vlasy, tak je tento balzám super na každodenní použití. 
Asi i hodně záleží na typu vlasů, já mám hodně husté a celkem dlouhé vlasy, proto třeba svou funkci neplní, ale je to na vás zda ho vyzkoušíte. 
Pokud s ním máte nějakou zkušenost určitě mi ji napište!

Mějte se hezky Katie xx


3 komentáře:

  1. Skvělá recenze :)
    Jinak zkušenost bohužel nemám, ale myslím že teda není moc dobrý když děla jakoby jen něco. :(
    Držím palce ať najdeš potom někdy lepší :**

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já na Gliss Kur celkově moc nejsem, asi mi prostě nevyhovoval jeden nebo dva přípravky, a tak teď jejich stojany obcházím bez mrknutí oka. S tímto zkušenost nemám, ale vidím, že ty jsi s ním moc spokojená nebyla, takže se po něm v obchodě ani nebudu shánět. :)
    Fajn recenze, možná by sis to po sobě mohla příště ještě jednou přečíst a opravit si nějaké chybičky, ale jinak se článek četl dobře. :)

    OdpovědětVymazat