pátek 7. března 2014

Londýn ♥

Konečně zase nějaký ten článek. Právě jsme na cestě z Londýna domů:(( Vůbec se nám tam odsud nechtělo. Tenhle článek bude asi o tom, co jsme zažily, jak se nám dařilo a podobně.
Musím říct, že cesta byla ukrutná. I když jsme jely se Student agency a jejich autobusem Fun&relax, kde jsou dotykové obrazovky s filmy, tak to bylo hrozně dlouhé. Je jasné, že letadlem je to snazší, ale někdy i dražší a hodně se hledí na váhu zavazadel.
Když jsme ale vjeli do Londýna bylo to hned jiné, už nás bavilo se dívat z okna:D
Z Prahy jsme vyrazili někdy okolo 17:30 (28.2.) a do Londýna jsme dorazili okolo 11:30 (1.3.)
Přijeli jsme na Victoria station, od které jsme to měly jen kousek do hotelu. Byly jsme v hotelu Stanley House hotel. Byl tam opravdu milý a ochotný personál. Na recepci jsem se v pohodě domluvila.

(1.3.)Ještě tento den jsme šly ven a to k Big Benu, London eye, Trafalgar square (tam se ale chystalo něco na ruský festival, tak jsme se tam nedostaly) a pak na Oxford street (Primark) Já jsem si toho hned ten první den nakoupila docela dost, hih. A byly jsme pěkně unavené, myslely jsme, že už neujdeme ani krok! Byla to docela dálka. 
(2.3.)Samozřejmě, že další den jsme se nemohly hýbat. Každé ráno od půl 8 byla snídaně, která byla opravdu dobrá. Měly jsme na výběr anglickou snídani (toast, vajíčka, párek, fazole, slanina), a nebo jen toast s máslem a marmeládou. K tomu jsme dostaly skleničku džusu a šálek čaje/kávy. Skoro celý den jsme se válely v posteli, ale nakonec jsme dostaly chuť na něco dobrýho, tak jsme šly do obchodu Sain'sbury a koupily si velký balík brambůrek s různými příchutěmi a takový ten modrý energetický nápoj:D
Snídaně
(3.3.) Jsme si koupily celodenní jízdenku na metro a už dopoledne jsme jely na Oxford street, kde jsme prošly "pár" obchodů, nakoupily oblečení, suvenýry a já jsem ještě šla do Disney obchodu, kde bylo všechno táák roztomilý:) S velkou únavou jsme dojely na hotel, přezkoušely si oblečení, jelikož v Primarku je mooc lidí a dlouhá fronta na kabinky. A já jsem zjistila, že mi nejsou džíny, tak jsme tam jely znovu, aby mi vrátily peníze, což udělaly bez problémů a místo toho jsem si koupila ještě dvoje další. Hned potom jsme jely metrem k aréně bush empire, kde vystupovali 5 seconds of summer :)) Před arénou bylo opravdu hodně holek, které tam snad i přespávaly. Čekaly jsme tam nějakou dobu jestli náhodou kluci nevyjdou ven, ale nic. Až najednou začly holky pištět a někam běžet, tak jsme tam šly taky, ale akorát se zavřely ty zadní dveře, kam nejspíš někdo šel. Ale vubec nevíme, jestli tam opravdu někdo procházel nebo ne. Pak za námi přišla jedna slečna jestli nechceme koupit lístky, pořás snižovala cenu. Pridala by nám dva za Ł4O je to opravdu dobrá cena, ale já už měla jen Ł1O a teď lituju, že jsme to nějak neukecaly no. Na hotel jsme se vrátily okolo 19:00. A asi ve 22:OO nás napadlo, že pujdem zase do Sain'sbury, no na hotel jsme se vrátily někdy po 23.hodině :D
(4.3.) Opět zase líný den :D Ale odpoledne jsme šly na takovou mení procházku do okolí.
(5.3.) Náš poslední den. Okolo poledne jsme vyšly směrem k Tower bridge, cesta byla opravdu hoodně dlouhá, šly jsme asi hodinu a půl.:D Ale stálo to za to. Bylo nádherné počasí. Ale nazpátek jsme už jely metrem, jelikož bychom to pěšky už nezvládly. Večer ten den jsme šly zase nakupovat, tentokrát ale do tesca, zase nějaké to jídlo :D A začaly jsme balit věci do kufrů, no bylo hodně těžké to tam vše narvat!

(6.3.) Den našeho odjezdu je tu, ráno jsme ještě zašly na snídani, poklidily v pokoji a dobalily zbytek věcí. Na recepci poté nastala chyba. Musely jsme zaplatit hotel Ł3OO. Tak já to měla přednastavené, že zaplatím kartou. Začala jsem platit a recepčnímu tam naskočilo, že je to neautorizované. Vůbec jsem nevěděla co v ten moment dělat. Zkusil tam dát jen Ł250 a to už šlo, ale těch dalších 50 už ne. Tak jsme mu daly Ł4O v papírové podobě a těch Ł1O už pak naštěstí šlo, vubec jsem nevěděla co bych dělala kdyby to nešlo. Když jsme došly na Victoria station, vubec jsme nevěděly odkud nám ten autobus pojede. Nakonec po nějaké době a optání jsme to našly. Nástup byl v pořádku a teď se nacházíme někde v Belgii (Ale článek můžu přidat až v ČR, nemám tu internet)
nějaké to občerstvení
Celou dobu jsme tedy natáčely nějaká videa, já se pokusím je za nějakou dobu sestříhat a upravit do nějaké podoby, doufám, že se to podaří, záběrů totiž moc nemáme.
Další články, by mohly být o nákupech, co myslíte? A chcete abych vám tam psala i ceny?
Zajímá vás ještě něco dalšího ohledně cesty, Londýna, ubytování? Klidně se ptejte, odpovím na cokoli!:)
Londýn doporučuji každému, lidé jsou tam opravdu milí a ochotní:)
Článek nakonec přidávám až doma, jelikož cestou se mi nepřipojil internet a doma mi mamka vyprala džíny i s flashkou, kde byl článek, tak jsem jí sušila a ona funguje! :D




Tak se mějte hezky Katie xx

1 komentář:

  1. Strašně pěkně napsané!! :))
    Mám ohromnou radost, že jsis to tam užila!!! :) Doufám, že se tam taky jednou dostanu... :)

    OdpovědětVymazat