neděle 16. března 2014

Laky na nehty - essence

Laky od značky essence určitě každý znáte. Velký výběr, hodně odstínů a nízké ceny. Proto jsem se rozhodla napsat článek o tom jaké laky od essence vlastním já a jak jsem s nimi spokojená. 
Když to vezmu celkově, tak si myslím, že laky essence moc dlouho na nehtech nevydrží. Ale co od toho můžeme čekat, když se ceny pohybují okolo 30-40 kč.
Já osobně moc laků nemám. Essence je u mě asi nejzastoupenější značka, co se laků týče. Ostatní jsou mix všech možných.
Každý lak jsem zkusila i na nehet, abyste viděli opravdový odstín. A chci vás upozornit, že to není nalakované, tak, že bych s tím mohla někam jít. Nesnažila jsem se, jen jsem chtěla, aby byl odstín vidět.
Začnu asi s lakem, který jsem si koupila už hodně dávno. Jeden z mých prvních laků od essence. 


















Je to tedy lak colour&go.
Odstín: 87 passion for fashion
Objem: 5ml
Cena: Býval za 29,90,-
Tento lak mám opravdu ráda, moc mi vyhovuje tento štěteček.
Výdrž je asi ani ne den a začne se loupat, ale záleží tedy na tom co všechno děláte.





Další tu mám essence multi dimension XXXL shine.
Odstín: 65 midnight rocker 
Objem: 8ml
Cena: Byl v akci za 19,90,-
Nemůžu říct, že by mi tento lak nevyhovoval, ale moc ho nepoužívám. Tak nemůžu posoudit jakou má výdrž a podobně.





















Teď už novější lak. Který už má i nové a pěknější balení. 
Opět colour&go.
Odstín: 123 1000 miles away
Objem: 8ml
Cena: 39,90,-
Tento lak je můj asi nejpoužívanější. Nude barva mi opravdu vyhovuje. A ani se nemusí dávat velká vrstva a díky tomu i déle vydrží.




















Další novější o kterém jsem psala v článku New in.
Tento lak je ze zimní kolekce ice ice baby. Proto ho už asi nikde neseženete, možná v nějakých doprodejích.
Odstín: 04 icebreaker
Objem: 8ml
Cena: 39,90,-
Moc se mi líbí odstín. Určitě ho nepoužívám tak hodně jako předchozí lak, ale patří mezi TOP.



Teď přejdeme k lakům nail art.
Jako první tu mám tento lak s tenkým štětečkem.
Odstín: 05 purple magic
Objem: 4ml
Cena: Tipuju 50,- ale už si to nepamatuju
Dříve jsem si dělala na nehty různé malůvky a podobně, ale teď už na to nemám ani čas ani náladu a radši volím jednobarevnou variantu.





Tento další je hodně podobný tomu předchozímu jen v jiné barvě.
Odstín: Ten už nevím, jelikož na tom nemám tu cedulku.
Objem: 4ml
Cena: okolo 50,-

























Myslím si, že hodně z vás zná tzv. "praskací" lak.
Tak i já jsem si ho už dávno pořídila a vůbec ho nepoužívám, nelíbí se mi to, připadá mi to jako když se vám začne loupat lak. 
název: nail art cracking top coat, step 2
odstín: řekla bych, že je jen tento černý
objem: 8ml
cena: okolo 60,-




















Poslední tu mám tento tzv. "razítkovací lak"
Vy si vlastně nehet nalakujete jakýmkoli lakem a po uschnutí, můžete použít toto. Funguje to tak, že natřete malou vrstvou jeden z obrázků na kovové destičce, poté to seškrábnete tou stěrkou a ona tam zůstane malá vrstva. Vezmete to "razítko" opatrně ho přiložíte k destičce a zmáčkete, když to budete nanášet na nehet musí se jakože ze strany to naklonit, aby se obrázek nepřetrhl.
Odstín: 002 star
Objem: 5ml
Cena: I s razítkem okolo 80,-
Opět, dříve jsem to používala hodně nyní skoro vůbec.


A co vy, máte nějaké laky od essence?
Děkuji, že čtete. Stále mi pište vaše nápady:)
Mějte se hezky Katie xx

4 komentáře:

  1. Moc pěkné! :O Já jich mám tedy hrozně moc, dřív jsem si nehty lakovala vážně hodně, teď už tolik Essence nepoužíval, ale laky jsou to podlě mě dobré. :)
    Hezké barvy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:) Dřív jsem měla opravdu hodně laků, ale i takové ty zářivé barvy, které moc nenosím. Tak jsem to probrala :)

      Vymazat
  2. Opět skvělý článek :)!!
    Jinak laky od essence mám :) Dokonce jeden stejný jak ty :)*
    Laků mám asi 10 ale abych řekla pravdu vůbec je nepoužívám :D Příjde mi to jako zbytečnost :D :/ Ale je to krásný ale nemám na to trpělivost :D
    Jinak ten poslední vypadá fakt dobře! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:) jééé:)*
      Jo poslední vypadá dobře, ale je to piplačka, zabere to třeba 2 hodiny než uděláš obě ruce :D

      Vymazat