středa 5. února 2014

What's on my phone

Jak už název napovídá, tento článek bude o tom jaké aplikace mám v mobilu. Už jsem plánovala delší dobu, že vám o tom napíšu, ale jelikož jsem se hrozně začetla do knížky "Hvězdy nám nepřály" tak jsem nějak neměla čas:)) Budu popisovat jen ty stažené aplikace, nebudu nic říkat o těch co už v mobilu byly a jen je používám.

Můj mobil je Alcatel One Touch 997D -kdyby vás to zajímalo:)
Je to tedy android telefon tudíž všechny aplikace jsou z Google play.
Toto je on, což vám asi došlo


















Toto jsou dvě plochy, které vám popíšu


Začnu tou nalevo, na které je jen jedna složka s aplikacemi. 
  1. "aplikace" je iPhone 4S SMS ringtones - jak už název říká, jsou tam obsaženy sms tóny z iPhonů. Stáhla jsem si to jen proto, že si nemám dát co na sms a tyto tóny jsou jemné a krátké.
  2. "aplikace" je KK Keyboard - je to klávesnice, která obsahuje smajlíky a všelijaké obrázky. Na mobilu mi nevyhovuje, mám jí i na tabletu a tam se všechny smajlíky zobrazí, to v mobilu většina ne.
  3. "aplikace" opět něco s iPhone a to iPhone 5S locker - což je uzamčená obrazovka iPhone - tudíž odemykáte mobil jako iPhone                   <-Tady na ukázku 




Teď je na řadě ta druhá plocha. 
Začnu složkou- cestování. Ani nevím proč jsem si ji pojmenovala cestování. Nic jiného mě nenapadlo :D

Jako první jsou jízdní řády. Jelikož jsem dojíždějící, tak se mi to hodí, že nemusím hledat spoj dlouze přes Google, ale stačí jen zapnout aplikace.
   
   Další tam mám Google Earth, což určitě znáte. Baví mě cestování, tak to využívám abych si prohlédla okolí kam pojedu a podobně.
   A poslední je tu iVysílání, které do té složky vubec nepatří, ale nevadí. To taky určitě znáte, je to archiv pořadů z ČT.






 Další složkou je čtení. 
Mám tu jen dvě aplikace a to- OfficeSuite, která už teda v mobilu byla a ta je na čtení souborů s koncovkou doc
A druhá je Adobe Reader a ta je na čtení souborů s koncovkou pdf. 
Stahuju si do mobilu knížky a tak se mi tyto aplikace hodí









Další složkou je složka s názvem internet.
Tady už aplikací více samozřejmě.
1. Snapchat - to je mnou velice využívaná aplikace. Je to vlastně o tom, že si s ostatními chatujete pomocí fotek. 
Pokud někdo chcete, můžeme chatovat spolu - moje přezdívka je Catherineee97
2. Facebook - myslím si, že ten může být beze slov. Já osobně Facebook využívám jen na chat. Na informace spíše využívám aplikaci číslo 3
3. Twitter - jak už jsem řekla - zdroj informací. Twitter mě moc baví a jelikož tam nejsou všichni mí známí, píšu tam cokoli, aniž by na to někdo něco špatného řekl.
4. Wish - Tohle je uplně božská aplikace. Je to něco jako Ebay. Je tam zboží z celého světa a hlavně hrozně pěkné.
5. Óčko - každý zná a když si ho nemůžu pustit v televizi, mobil to jistí.
6. Ask.fm - to už v dnešní době má snad skoro každý. Můžete se zde ostatních ptát na anonymní otázky.
7. We♥it - aplikace plná božských a motivujících obrázků
8. Badoo - chvilku jsem tam chodila, je to něco jako seznamka, ale nebavilo mě to tam
9. Facebook Messenger -  chat pro Facebook
10. WhatsApp - ten v téhle složce nemá být !sakra! ale je to aplikace ze které píšete a voláte zdarma
11. Youtube - beze slov
12. Skype - taky beze slov
13. Shazam - to je aplikace, která se velice hodí, když posloucháte rádio nebo něco takového a zalíbí se vám nějaká písnička a vy nevíte název. Zapnete Shazam a dáte k repráku a ta aplikace vám ten song vyhledá
14. Instagram - myslím, že každý zná. Veřejné sdílení fotek. !i love it!
15. Foursquare - tuto aplikaci mám velmi krátkou dobu, ale zatím jsem pchopila, že je to pro sdílení míst, které jste navštívili?!
                                          Tak a teď tu máme složku s hrami. 
1. Mushboom - běžíte s nějakým panáčkem a sbírate houbičky dokud se nedostane do "dreamu"
2. Dumb Ways To Die - to mě hrozně baví. Musíte zachránit všechny panáčky od jejich smrti- no zkuste sami
3. Subway Surfers - Tohle zná taky skoro každý, před nějakou dobou to bylo trendem. Bežíte se sprejerem přes vlaky a musí utéct policistovi
4. Pou - zase jedna trendová hra, staráte se o virtuální zvířátko (ehm, ale nevypadá jako zvíře)
5. Candy Crush -  Jedna z mnoha her, kde musíte nějaké předměty spojovat, aby byly minimálně 3 a jakože spadly
6. Hill Climb Racing - jedete s autem přes hrbolaté kopce
7. + 9. Temple run 1 a 2 - hra, kdy běžíte s osobou a zatáčíte, přeskakujete překážky a tak podobně
8. Happy Jump - skáčete s želatinou vzhůru
10. Minion Rush - určitě znáte pohádku Já Padouch! Tak toto je hra s "Mimoni" kdy probíháte trasu přes překážky a tak
11. Toy Crush - něco jako Candy Crush, jen se vám neubírají životy:D
12. Flappy bird - nejvíce nesnášená hra. Ta vás naučí závislosti :D Ale bacha abyste si nerozbili mobil:D Jde o tom prolítnout s ptákem okolo trubek a nenarazit. Je to fakt těžký

Složka sms a volání obsahuje jen dvě aplikace a to
1. Viber - posílání sms a volání zdarma 
2. WhatsApp - to samé












Mimo všechny složky tam mám ještě česko-anglický/anglicko-český offline slovník. Ten se hodí kdykoli
A Countdown widget, což je odpočítávání jak jste si mohli šimnout na ploše mám odpočítávání - Trip to London - nyní tam je už jen 22days 20 hrs 20min
Všechny moje účty na facebook, twitter atd. najdete v horní části blogu.
Já doufám, že se vám tento článek líbil a pokud by vás zajímaly nějaké další (jakékoli) informace napište mi. Ať už do komentářů nebo na nějaký můj účet.
A už jsem konečně přišla na to, jak můžete můj blog odebírat- nyní to najdete v pravé části blogu.
Děkuji vám za čtení, někdy i sdílení. Jen ty komentáře váznou.
Tak se mějte hezky Katie xx


2 komentáře:

  1. Spoustu aplikacích máme stejných :)***
    Jinak krásný článek!! :)

    OdpovědětVymazat